پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک نیمه اول فوق العاده بد داشتیم و از نظر نظم تاکتیکی خیلی بد بازی کردیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر کی مقابل پاختاکور اظهار داشت: درست تیم من برده ولی دلم می خواهد واقعیت های فوتبال را بگویم. یک نیمه اول فوق العاده بد داشتیم. از نظر نظم تاکتیکی خیلی بد بازی کردیم. هافبک های ما خیلی به مدافعین نزدیک بودند. فضاهای خیلی زیادی از دست دادیم و برای تیمی مثل سپاهان اصلا خوب نبود.

وی افزود: در نیمه دوم برعکس نیمه اول،  بچه های ما فوتبال فوق العاده عالی را به نمایش گذاشتند. موقعیت‌های خیلی زیادی به دست آوردند و حتی می توانستیم بهتر ازا ین بازی کنیم اما نباید از واقعیت بگذریم که آن ها هم موقعیت‌های خوبی داشتند که ممکن بود کار ما را مشکل کند.

سرمربی سپاهان گفت: روی هم رفته باید مشکلاتی که در نیمه اول داشتیم را حل کنیم تا در بازی‌های بعدی بهتر باشیم ولی از بازیکنان به خاطر زحماتی که کشیدند خیلی ممنون هستم.

وی با اشاره به مشکلات سپاهان در روزهای اول اقامت در عربستان عنوان کرد: یکی دو روز اول اینجا مشکلاتی جزئی داشتیم ولی دوست داشتم از مسئولان برگزار کننده مخصوصا باشگاه التعاون تشکر کنم که تمام تلاششان را کردند مختصر مشکلات ما را به نحو احسن حل کنند. از آن‌ها خیلی ممنون هستم که شرایط خوبی برای ما فراهم کردند.

نویدکیا در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد سپاهان در نیمه دوم توانست برگردد، گفت: در نیمه اول دیدیم خیلی از لحاظ نظم و تاکتیکی اشتباه می‌کنیم. باید این واقعیت را قبول کنیم که بعضی اوقات مخصوصا در بازی‌های اول ممکن است این اتفاقات برای تیم بیفتد. درست است که به قول حسینی مالکیت توپ داشتیم ولی مالکیتی که نتوانیم به یک سوم دفاعی حریف برسیم، به هیچ دردی نمی خورد.

وی تصریح کرد: به خاطر همین بر اساس صحبت‌هایی که داشتیم در نیمه دوم سعی کردیم هافبک‌ها را طوری قرار بدهیم که از فضاهای چپ و راست هافبک هایشان استفاده و بیشتر در مسائل هجومی شرکت کنیم. فکر می‌کنم موفق هم شدیم. روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار کرده بودیم. چون روی برنامه‌ای که داشتیم و فیلم هایی که از حریف دیده بودیم، مقداری روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتند. سعی کردیم از آنها استفاده کنیم که فکر می‌کنم بچه‌ها این کار را خیلی خوب انجام دادند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: