پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این فصل دوشنبه شب میزبان نساجی مازندران است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال دوشنبه ساعت 20:30  در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و نساجی مازندران برگزار می شود. استقلال صدرنشین لیگ برتر و  مدعی اصلی قهرمانی لیگ به دنبال قهرمانی در جام حذفی هم هست. استقلال اگر بتواند از سد نساجی عبور کند می‌تواند خود را در فینال جام حذفی ببیند زیرا در  نیمه نهایی با یک تیم لیگ دسته اولی بازی خواهد کرد. 
دو تیم  استقلال و نساجی در لیگ برتر این فصل در دو بازی رفت و برگشت به تساوی بدون گل رسیدند اما بازی سوم آنها باید برنده داشته باشد، این مسابقه یک وجهه تمایز دیگر هم دارد که در حضور تماشاگران  برگزار می شود البته به شرطی که وضعیت آب و هوایی تهران مناسب باشد.

نساجی در سه هفته آخر لیگ دو باخت و یک تساوی مقابل شهرخودرو قعرنشین کسب کرد و به همین دلیل شایعه جدایی ساکت الهامی از نساجی به گوش رسید اما در نهایت الهامی در این تیم باقی ماند. الهامی دو فصل پیش هم در فینال جام حذفی با تراکتور مقابل استقلال در فینال جام حذفی قرار گرفت و پیروز شد. 

استقلال  تیم بدون شکست لیگ برتر مستحکم‌ترین دفاع لیگ را هم دارد. آبی پوشان مقابل پیکان بیش از 50 دقیقه 10 نفره بازی کردند و بازنده نشدند و گلی هم نخوردند تا فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی بگوید تیم من 10 نفره هم بازنده نمی‌شود. او در مورد جام حذفی هم از بازیکنانش خواسته که مصاحبه‌ای نکنند و فقط تمرکزشان روی مسابقه با نساجی باشد. استقلال در بازی فرداشب هیچ محروم و مصدومی ندارد در حالیکه نساجی مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت و زامهران را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مجیدی می گوید بعد از حضور ناکام در دو فینال حذفی این مرتبه به دنبال قهرمانی در این جام است.

بازی استقلال و نساجی اوج حساسیت این فصل است  زیرا تیم برنده می‌تواند خود را مدعی جام بداند،  استقلال در دو بازی قبلی جام حذفی مقابل نود ارومیه و پیکان در 90 دقیقه پیروز نشد، آبی پوشان مقابل پیکان در وقت‌های اضافه و در بازی نود ارومیه در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.  نساجی  هم برای رسیدن به این مرحله دو تیم استان کرمان را شکست داد. ابتدا آرمان گهر دسته اولی را برد و در بازی دوم گل‌گهرسیرجان را از پیش رو برداشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: