پایگاه خبری خانه فوتبال:

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت:‌ تیم‌های ملی ما در تمام رده‌ها نباید زمان را از دست بدهند و امیدواریم تصمیمات کمیته فنی در دوره جدید سبب پیشرفت فوتبال کشور شود.
ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخابش به عنوان سخنگوی کمیته فنی فدارسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه روز گذشته که با حضور اعضای جدید برگزار شد، من به عنوان سخنگو انتخاب شدم. خوشبختانه در دوره جدید افرادی به عضویت کمیته فنی درآمدند که همگی از چهره‌های شناخته شده فوتبال و بازیکنان قدیمی تیم ملی کشورمان هستند. این موضوع ما را به تصمیماتی که قرار است در کمیته فنی گرفته شود، امیدوار می‌کند و امیدواریم تصمیماتی گرفته شود که به سود فوتبال کشورمان باشد.
وی افزود: خوشبختانه افرادی که به عضویت کمیته فنی درآمدند سالم، صالح و دارای تجارب ارزشمندی هستند. همه آنها می‌توانند به فوتبال خدمت کنند و امیدواریم تصمیمات کمیته فنی سبب پیشرفت فوتبال کشور شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد جزئیات جلسه روز گذشته و اینکه ظاهراً بیشتر روی تیم‌های ملی پایه بحث و بررسی شده است، گفت: در این جلسه بیشتر تیم‌های نوجوانان و جوانان در دستور کار قرار گرفتند. رزومه برخی افراد به عنوان گزینه‌های سرمربی‌گری  این تیم‌ها بررسی شد و نفراتی را هم انتخاب کردیم. قرار شد به زودی با آنها نشست داشته باشیم تا تک به تک برنامه‌های کاری خود را ارائه کنند. در نهایت افرادی که از نظر کمیته فنی اصلح‌تر هستند، انتخاب خواهند شد و ما هم آنها را به هیأت رئیسه معرفی خواهیم کرد.

قاسم‌پور در مورد اینکه آیا در خصوص وضعیت تیم ملی بزرگسالان هم در اولین جلسه کمیته فنی بحث و بررسی شد، توضیح داد: این موضوع در دستور جلسه ما نبود و بحثی در خصوص تیم بزرگسالان نداشتیم.

وی درباره سال شلوغ فدراسیون فوتبال و اینکه تا چه اندازه کمیته فنی در تصمیمات پیش‌رو نقشی پررنگ‌تر از دوره‌های گذشته خواهد داشت گفت: اگر تصمیمات کمیته فنی صالح و درست باشد، اطمینان داشته باشید به فوتبال کشورمان کمک خواهد شد. روز گذشته مسائل کلی را مطرح کردیم و تصمیم خاصی گرفته نشد اما در جلسات بعدی برنامه‌ها را اولویت‌بندی خواهیم کرد تا طبق آنچه به کمیته فنی مربوط است کارها را پیش ببریم. نباید فوتبال ملی ما در تمام رده‌ها زمان را از دست بدهد یا لطمه‌ای ببیند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه در روزهای اخیر مسائل مختلفی در خصوص وضعیت دراگان اسکوچیچ مطرح و شائبه‌هایی درباره قطع همکاری او با فدراسیون فوتبال ایجاد شده است،‌گفت: گفتم در اولین جلسه کمیته فنی در مورد تیم بزرگسال بحثی نکردیم اما تا جایی که من اطلاع دارم اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و صحبتی هم در مورد وضعیت او نشد که بخواهیم درباره‌اش صحبت کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: