پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: آهال در واقع تیم ملی فوتبال ترکمنستان است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با آهال ترکمنستان اظهار داشت: ابتدا دوست دارم در مورد مسئله‌ای که در لیگ خیلی مهم است صحبت کنم ما قبل از شروع مسابقات تا همین دیروز پیگیر این بودیم یکسری مشکلات که در ساعات برگزاری مسابقات هست حل شود و تغییراتی ایجاد کنیم. اما فوتبال کشورمان ایران ارتباطی که باید داشته باشد برای انجام این کارها ندارد و توجه آنچنانی در فوتبال کشورمان به ما نمی‌شود. 

وی افزود: از روز اول می‌خواستیم ساعت بازی‌ها برای همه یکسان و جوانمردانه باشد که هر سه مسابقه دور رفت و سه مسابقه دور برگشت در یک ساعت برگزار شود. با AFC نامه‌نگاری کردیم اما با این درخواست ما موافقت نشد.

کونام ادامه داد: در مورد ورزشگاه بازی‌ها تا همین امروز پیگیر بودیم. یک تیم پنج بازی را در یک ورزشگاه انجام می‌دهد و آن ورزشگاه تبدیل به ورزشگاه خانگی می‌شود و به شرایط آن ورزشگاه عادت می‌کند اما تیمی مثل ما چند بازی در یک ورزشگاه انجام می‌دهد دوباره به یک ورزشگاه دیگر می‌رود سپس ورزشگاهش عوض می‌شود و شرایط برای همه تیم‌ها یکسان نیست. برخی تیم‌ها با ارتباطی که داشته‌اند شرایط خوبی را برای خود فراهم کردند مثل الغرافه که 5 بازی از 6 بازی‌اش را در یک ورزشگاه انجام می‌دهد و این تیم مثل میزبان است و تیم‌های دیگر مقابل آن مثل مهمان هستند. این شرایط نه برای AFC خوب است و نه برای ما؛ قبل از بازی‌ها ما این درخواست‌ها را داشتیم اما هیچ تغییر صورت نگرفت. از فدراسیون فوتبال کشور خودمان گلایه‌مندم چون هیچ توجهی به تیم‌ها نمی‌شود. همانطور که می‌دانید دیگران پیگیر وضعیت‌شان هستند و شرایط را برای‌شان فراهم می‌کنند. اما برای تغییر دادن ساعات بازی‌ها هم به مشکل خوردیم.

وی ادامه داد: شرایط برای همه تیم‌ها یکسان نیست و ما از این شرایط آسیب می‌بینیم. می‌خواستم در این باره صحبت کنم چون خیلی مهم است. متأسفانه ارتباطی که باید باشد وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در مورد بازی با ترکمنستان عنوان کرد:‌ از حریف شناخت داریم تیم آهال تیم خوب و قابل احترامی است. در واقع ما با تیم ملی ترکمنستان بازی داریم. شرایط خوبی دارند. به نظرم از نظر فنی و  تاکتیکی تیمی قابل احترام هستند و ما قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. ما هم اینجا هستیم تا به آروزها و اهداف‌مان برسیم که بتوانیم موفق شویم. به اینجا نیامده‌ایم که اینها بگویند تیم خوبی هستیم و قابل احترام هستیم نیاز به یک قدم بزرگ‌تر و رو به جلوتر داریم. گروه ما سخت‌ترین گروه غرب آسیا است و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم و کیفیت‌مان را نشان بدهیم. 

نکونام عنوان کرد:‌ باید حرفه‌ای‌تر عمل کنیم بازی قبل می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. امیدوارم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: