پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

پرداخت وام 90 میلیونی دولت به این مشاغل

معاون فنی تاکسیرانی گفت: علی رغم محدودیت‌های منابع مالی ۸۰۰ فقره وام ۹۰ میلیون تومانی ویژه مالکان تاکسی‌های کاربراتوری تامین شد.

علی محتشمی پور گفت: از تاکسیران‌های حایز شرایط دعوت می‌شود، با توجه به محدودیت زمانی و مالی و نیز اجرای طرح توقف تولید خودرو‌های سمند و پژو، که محدودیت‌های دیگری را به این فرآیند وارد می‌کند، هر چه سریعتر برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.

به گفته معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تاکسیران‌های حایز شرایط در صورت داشتن مشکل در تامین آورده اولیه، به مراکز اسقاطی که تمایل به انجام فرآیند اسقاط پیش از موعد دارند معرفی شده و قادر خواهند بود، بیش از ۷۰ درصد وجه اسقاط خودروی خود را در همان ابتدا دریافت کنند، که این امر کمک دوچندانی به تسریع این فرآیند می‌کند.

بر اساس آمار هزار و ۵۰۰ تاکسی کاربراتوری در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران وجود دارد.

محتشمی پور هفته قبل اعلام کرده بود که تردد هر نوع خودرو و به طور مشخص تاکسی کاربراتوری در کلان شهر‌ها و به تبع آن شهر تهران، ممنوع است و پلیس راهور موظف به هدایت این خودرو‌ها به پارکینگ است، ضمن این که سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز طبق قوانین مجاز به تمدید پروانه بهره برداری مالکان این دسته از تاکسی‌ها نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: