پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره 100 میلیون پوندی منچسترسیتی پس از شکست مقابل لیورپول از پپ گواردیولا انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، منچسترسیتی مقابل لیورپول با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
منچسترسیتی در نیمه اول نمایشی ضعیف از خود نشان داد و با اشتباهات مرگبار «زک استفن»‌ نیمه اول را با نتیجه 3 بر صفر به پایان رساند.
در نیمه دوم منچسترسیتی خیلی زود با «جک گریلیش» به گل اول رسید ولی گل دوم را در دقیقه 91 به ثمر رساند و نتوانست در لحظات پایانی بازگشت خود را تکمیل کند.
گریلیش پس از پایان مسابقه مدعی شد که نباید این شکست را خیلی بزرگ کرد و منچسترسیتی می‌تواند در 2 جام دیگر برای قهرمان تلاش کند.

بازیکن 100 میلیون پوندی منچسترسیتی گفت: رقابت‌هایی که ما در آن هستیم و قرار گرفتن در رده اول جدول لیگ برتر انگلیس خودش گواه عملکرد ماست.  نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی ما در این بازی دیر به خودمان آمدیم. هیچ بهانه‌ای نیست. لیورپول دقیقا شرایط ما را داشت و به اندازه ما بازی کرد.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول چیزی که می‌خواستیم نبودیم. در بین 2 نیمه مربی چند تغییر کوچک انجام داد. در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم ولی به نظرم تغییرات کم بود و دیر انجام شد.

گریلیش معتقد است که با تعویض‌های زودتر منچسترسیتی می‌توانست بازگشت خود را کامل کند.

به گزارش فارس، منچسترسیتی در روز چهارشنبه دیداری سخت مقابل اتلتیکومادرید انجام داد و به شدت خسته شد. در این بازی دی بروینه و واکر مصدوم شدند و پپ گواردیولا نتوانست از این بازیکنان استفاده کند.

گواردیولا در این مسابقه تنها «ریاض محرز» را در دقیقه 84 جانشین «گابریل ژسوس» کرد که 2 موقعیت بزرگ از دست داده بود.

روی نیمکت دیاز ، لاپورت، گوندوغان، دی بروینه، رودری ،‌دلاپ و لاویا حضور داشتند.

منچسترسیتی چهارشنبه شب در لیگ برتر انگلیس میزبان برایتون است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: