پایگاه خبری خانه فوتبال:

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد انتخاب حسین عبدی به عنوان گزینه قطعی سرمربی تیم ملی نوجوانان ارائه کرد.
ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب حسین عبدی به عنوان گزینه قطعی سرمربیگری تیم ملی زیر 17 سال کشورمان، اظهار داشت: حسین عبدی گزینه اول سرمربیگری کمیته فنی برای سرمربیگری تیم زیر 17 سال بود. روی او به جمع بندی رسیده و به عبدی نمره دادیم، اما کارهایش تقریبا برای برعهده گرفتن این سمت قطعی شده است.
وی افزود: قرار است کمیته جوانان فدراسیون فوتبال مدارک عبدی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل گرفته و کارهای عقد قرارداد او را‌‌‌‌‌‌‌‌ نهایی کنند. پس از ثبت قرارداد عبدی به عنوان سرمربی تیم زیر 17 سال معرفی شود. امیدوارم در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد بحث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی تیم جوانان پاسخ داد: برای تیم جوانان سه گزینه را‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کردیم، اما در کمیته فنی هیچ کس به تایید نهایی نرسیده است. نمی‌توانم اسمی از گزینه‌ها ببرم، قرار است این سه گزینه برنامه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بررسی به کمیته فنی ارائه کنند، یک روز هم حضور فیزیکی در جلسه کمیته خواهند داشت تا از برنامه‌های خود دفاع کنند، سپس سرمربی تیم جوانان معرفی خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: