پایگاه خبری خانه فوتبال:

عادل فردوسی پور مجری تهیه کننده و استاد دانشگاه در مهر ماه 1353 بدنیا آمد. عادل فردوسی پور در شهرآرا تهران زاده شد. عادل فردوسی پور اصالتاً اهل شهر رفسنجان است. عادل فردوسی پور دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.

این روزها دوباره زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی شنیده می شود و حتی مورد استقبال مدیران صداسیما قرار گرفته است اما به نظر می رسد مجری برنانه 90 خودش علاقه ای برای بازگشت ندارد و در صورتی برمی گردد که شرط‌هایش عملی شوند.
عادل فردوسی پور می‌تواند به عنوان گزارشگر در صدا و سیما فعالیت داشته باشد اما خودش نمیخواهد گزارشگری کند! او شرط گزارشگری اش در صدا و سیما را پس گرفتن برنامه ۹۰ و تعطیل شدن برنامه فوتبال برتر عنوان کرده است.

بازگشت عادل فردوسی پور

عادل فردوسی‌پور در مصاحبه‌ای در خصوص اینکه آیا جام جهانی را گزارش خواهد کرد یا نه گفت: ترجیح می‌دهم فعلاً به سکوتم ادامه دهم. در این چند سال خیلی سختی کشیدم و اذیت شدم.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: