پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر و حواشی رخ داده در چند وقت اخیر واکنش نشان داد.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای این تیم به وجود آمده گفت: به هر حال توقعات از پرسپولیس بالا است. آنها در این چند سال قهرمان شده‌اند و تماشاگران به این شرایط عادت کرده‌اند. دور شدن از صدر جدول برای هواداران ناراحت‌کننده است. به هر حال در فوتبال همیشه از این اتفاقات رخ می‌دهد. پرسپولیس امسال با مشکلاتی مثل تغییر مدیریت و کمبود بازیکن روبه‌رو شد، اما خوشبختانه تا حالا اقتدار خود را حفظ کرده است. در فوتبال هزاران اتفاق رخ می‌دهد و باید منتظر آینده بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که یعنی برای این تیم شانس قهرمانی قائل هستید،‌افزود: در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و گاهی مسائلی به وجود می‌آید که کسی فکرش را نمی‌کند. به نظر من بازیکنان و کادر فنی باید از نظر روحی ـ روانی تقویت شوند چرا که هر غیرممکنی، ممکن است.

نورمحمدی در خصوص اینکه مشکلات پرسپولیس را در چه می‌بینید، اظهار داشت:‌ به نظر من عدم هماهنگی بین مدافعین و دروازه‌بان باعث این مشکلات شده است؛ البته مدافعان و دروازه‌بانان پرسپولیس همگی خوب هستند، اما گاهی یک ناهماهنگی باعث می‌شود که تیم گل بخورد و اشتباهی صورت بگیرد. از طرف دیگر پرسپولیس در خط حمله هم با کمبود نفر روبه‌رو است و به نظر من بازیکن تخصصی برای این پست ندارد. یک تیم برای قهرمان شدن باید 22 بازیکن خوب داشته باشد و می‌دیدیم در سال‌های گذشته شرایط به همینگونه بود. به هر حال وقتی دروازه‌بان یا مدافعان جدید به تیم می‌آیند زمان لازم است تا هماهنگی به وجود بیاید.

وی در مورد اینکه حواشی چند وقت اخیر چقدر روی عملکرد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اثر گذاشته، گفت: به هر حال مشکلاتی وجود دارد که کادر فنی و مدیریت باید آن را حل کنند. اگر مشکلی هم وجود دارد باید در خفا حل شود نه اینکه این مشکلات به رسانه‌ها راه پیدا کند. از طرفی مهاجم خارجی جدید تیم هنوز جا نیفتاده و می‌بینیم که نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند اما اینکه با یک مساوی یا یک باخت برخی‌ها صحبت از تغییر کادر فنی کنند اصلاً‌ خوب نیست.6 بازی تا پایان لیگ مانده و اگر هر مربی جدیدی بیاید این بهانه را دارد که تیم را خودش نبسته و باز شرایط همین می‌شود.

نورمحمدی درباره اینکه داوری‌ها چقدر روی شرایط این روزهای پرسپولیس اثر گذاشته تصریح کرد:  امیدوارم هر چه زودتر کمک داور ویدئویی به فوتبال ما اضافه شود چرا که خیلی از مشکلات حل خواهد شد. همین حالا می‌بینید در فوتبال روز دنیا 90 درصد مشکلات داوری با VAR حل می‌شود و به نظرم فدراسیون فوتبال باید هر چه سریع‌تر زمینه حضور کمک‌داور ویدئویی را در فوتبال ایران فراهم کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از قهرمان احتمالی لیگ برتر چیست، اظهار داشت:‌ نمی‌شود گفت بازی‌های استقلال سخت‌تر است یا پرسپولیس چرا که هر دو تیم بازی‌های سختی دارند و از طرفی تیم‌هایی که مقابل این دو بازی می‌کنند با کوهی از انگیزه به میدان می‌روند و نمی‌شود گفت که بازی کدام تیم سخت‌تر است. با این همه به نظر من پرسپولیس اگر همه بازی‌هایش را ببرد اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. پرسپولیس نباید به بازی‌های سپاهان یا استقلال فکر کند و فقط باید بازی‌های خودش را ببرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: