پایگاه خبری خانه فوتبال:

جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می شوند. جاماندگان سهام عدالت آمار به نسبت بالایی دارند. جاماندگان سهام عدالت می توانند به زودی اقدام به ثبت نام کنند. جاماندگان سهام عدالت با ابهامات زیادی مواجه هستند. جزئیات جدید جاماندگان سهام عدالت را بخوانید.

جاماندگان سهام عدالت

جزئیات جدید ثبت نام جاماندگان سهام عدالت

ثبت‌نام مشمولان جامانده از سهام عدالت برای دریافت این سهام، بار دیگر با اظهارات متناقضی همراه شده و بلاتکلیفی مشمولان را به دنبال داشته است. از سوی دیگر، قطعی نبودن زمان ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت و نبود آمار واقعی از تعداد این اشخاص، به ابهامات این موضوع دامن زده است. در این گزارش، به تشریح پاسخ تعدادی از سوالات پرتکرار پیرامون این موضوع پرداخته می‌شود.

هشدار سازمان خصوصی‌سازی به صاحبان سهام عدالت

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای نسبت به سوء استفاده افراد سودجو از صاحبان سهام عدالت هشدار داد.

سازمان خصوصی در این اطلاعیه اعلام نموده است: اخیرا برخی از افراد سودجو از طرق مختلف مانند پیامک و یا کافی نت تحت عنوان ثبت نام سهام عدالت اقدام به اخذ وجه از متقاضیان نموده اند، لذا بدینوسیله اعلام میدارد همه این فراخوان‌ها جعلی و کلاهبرداری می‌باشد و هرگونه اقدام در خصوص تخصیص و توزیع سهام عدالت توسط سازمان خصوصی سازی و از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع رسانی خواهد شد.

کدام گروه از مشمولان جامانده، سهام عدالت دریافت می‌کنند؟

در حال حاضر حدود چهار میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی مستحق دریافت سهام عدالت هستند، اما هنوز سهامی به آنها اختصاص داده نشده است. لازم به ذکر است که رزمندگان معسر نیز، به این گروه اضافه خواهند شد.

بازنشستگان، کارگران فصلی و مجموعه گروه‌هایی که به جاماندگان اضافه می‌شوند، حدود چند میلیون نفر برآورد شده‌اند که بنابر اظهارات پورابراهیمی، مجموعه سهام عدالت هم که واگذار نشده نیز، محاسبه شده و باید دید که به چه میزان می‌شود این کار را انجام داد.

جاماندگان سهام عدالت، چه زمانی ثبت‌نام کنند؟

۲۱ فروردین ماه، پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه، فراخوان واگذاری سهام به این مشمولان انجام می‌شود. این در حالی است که برخی دیگر از مسئولان، از زمان ثبت‌نام جاماندگان اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و اعتقاد دارند تاریخی قطعی برای ثبت‌نام مشمولان وجود ندارد.

حال، پورابراهیمی، بار دیگر با اشاره به تدوین آیین‌نامه سهام عدالت جاماندگان، از تعیین تکلیف این سهام تا پایان اردیبهشت ماه یا اواسط خردادماه خبر داده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: