پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بازیکن جنجالی خود راهکار جالبی در نظر گرفته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت آنتونی استوکس از این باشگاه محکوم شده و باید مبلغی در حدود 80 هزار دلار به این بازیکن پرداخت شود. این در حالی است که این بازیکن عملکرد مؤثری در پرسپولیس نداشت و حواشی زیادی را برای سرخپوشان به وجود آورد.
در صورتی که باشگاه پرسپولیس تا دو روز آینده بدهی خود به استوکس را پرداخت نکند پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته خواهد شد که به نظر می‌رسد این اتفاق رخ خواهد داد.

این در حالی است که یک هوادار خیر پرداخت پول به استوکس را تقبل کرده و اعلام داشته که او حاضر است این پول را بپردازد. با این وجود تا این لحظه پولی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نشده اما پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند که با رسیدن این پول بتوانند بخشی از مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته بود که ای‌اف‌سی مطالبات استوکس را از دارایی‌های این باشگاه نزد کنفدرسیون فوتبال آسیا پرداخت کند که البته ای‌اف‌سی زیربار این مسئله نرفت و تحریم‌ها را بهانه‌ای برای عدم پرداخت این پول معرفی کرد.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر به خبرگزاری فارس گفت: یک هوادار خیر پیدا شده تا هزینه استوکس را بپردازد اما ما این پول را برای استوکس نمی‌پردازیم. پنجره نقل و انتقالات با این وضعیت بسته خواهد شد که البته جای نگرانی نیست. زمانی که به نقل و انتقالات معرفی شویم این پول را پرداخت خواهیم کرد تا پنجره باز شود اما باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد و در صورت رسیدن این پول بخشی از این مشکلات مالی را برطرف خواهیم کرد.

وی ادامه داد: خیلی از مسائل را نمی‌شود رسانه‌ای کرد اما امیدوارم نهادهای نظارتی به این مسائل که ان‌شاءالله سهل‌انگاری بوده ورود کنند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: