پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه اسپانیایی در گزارشی به جزئیات سفر جنجالی ستاره پاری سن ژرمن به مادرید پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، سفر جنجالی کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن به مادرید از روز گذشته به شایعات انتقالش به رئال بیشتر دامن زده است.
سایت «گل» اسپانیا در گزارشی به این موضوع با جزئیات پرداخت و نوشت: کیلیان امباپه به همراه هم تیمی اش اشرف حکیمی در مادرید دیده شده و این موضوع باعث شد تا رسانه ها همه به مادرید هجوم بیاورند. این مهاجم فرانسوی در بدو ورود به یک رستوران معروف در پاسئو د لا کاستلانا، کمتر از یک کیلومتری سانتیاگو برنابئو رفت.

ستاره فرانسوی در ساعت 3 بعد ظهر وارد این رستوران در مادرید شد. امباپه بعد از یک ساعت و نیم با ماشینی که از پارکینگ مؤسسه حرکت کرده بود، رفت. بسیاری از خبرنگاران که از حضور او آگاه شده بودند، پشت در منتظر بودند ولی موفق به مصاحبه با او نشدند.

سفر او به پایتخت اسپانیا بیشتر به شایعات حضورش در رئال مادرید دامن زد. این بازیکن و همچنین سایر اعضای تیم PSG، پس از شکست تروا در پارک دو پرنس، چند روز مرخصی گرفتند. فصل برای او با قهرمانی در لیگ 1 و با دو بازی مانده به پایان رسید. به همین دلیل پوچتینو به بازیکنانش استراحت زیادی داد.

امباپه از این تعطیلات کوچک استفاده کرده و به همراه دوستش اشرف حکیمی که حامی اصلی او در رختکن پاریس است به اسپانیا سفر کرد. لازم به یادآوری است که اشرف حکیمی بازیکن تیم جوانان رئال بود و در مادرید بزرگ شده است و به نوعی آنجا شهر زندگی اش به شمار می آید.

اگرچه دلیل سفر امباپه به مادرید فراتر از سفری تفریحی به نظر می رسد، گزارش ها حاکی از آن است که ستاره فرانسوی برای پیدا کردن منزل مناسب برای اقامت در آینده به مادرید آمده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: