پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌ استقلال و فولاد هر دو در دفاع سخت‌گیر هستند اما با پیروزی در اهواز تقریباً قهرمانی زودهنگام‌مان در لیگ برتر مسجل می‌شود.
محمد مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار حساس استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: اگر استقلال بتواند این بازی را هم با موفقیت و پیروزی پشت‌سر بگذارد تقریبا راه اصلی قهرمانی طی شده و  می‌توان استقلال را قهرمان زودهنگام لیگ برتر دانست.  فولاد  اکنون 42 امتیاز دارد و استقلال 60 امتیازی است هر دو تیم در دفاع سخت‌گیر هستند و دوندگی زیادی در میانه زمین دارند.

وی افزود: جواد نکونام دوست دارد تیمش سهمیه آسیایی بگیرد و به همین دلیل انگیزه مضاعفی مقابل استقلال دارد. هرچند اگر استقلال و پرسپولیس فصل آینده در آسیا حضور نداشته باشند ممکن است اتفاق دیگری رقم بخورد. استقلال در صورت پیروزی مقابل فولاد  می‌تواند دل هوادارانش را شاد کند و قبل از پایان لیگ جشن قهرمانی بگیرد. 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه استقلال از نظر مدیریتی مشکلی برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان  آسیا خواهد داشت یا نه، گفت:‌ استقلال از نظر مدیریتی هیچ مشکلی برای حضور در آسیا ندارد. مدیریت باشگاه استقلال سعی کرده تمامی مسائل را حل کند و سؤالی در این زمینه به وجود نیاید. باشگاه استقلال خودش را به گونه‌ای در آسیا ارائه کرده که بتواند در لیگ قهرمانان آسیا حضوری قدرتمند داشته باشد اما اینکه AFC چطور تصمیم می‌گیرد، بحث دیگری است. ما هیچ نقطه ضعفی برای حضور در آسیا نداریم و تمامی سؤالات آنها را هم پاسخ داده‌ایم. استقلال می‌خواهد دوباره به سطح اول فوتبال قاره آسیا برگردد.

مؤمنی درباره مشکل طلبکاری استراماچونی و پادوانی از باشگاه استقلال گفت: پرونده استراماچونی هنوز در جریان است و رأی آن صادر نشده است. قطعاً معاون حقوقی باشگاه استقلال جناب سمیعی  در این زمینه هم  اقدام‌های لازم را انجام خواهند داد و تلاش می‌کند پاسخی منطقی و قانونی به این پرونده بدهد. ما خود را بالاتر از قانون نمی‌دانیم.

وی با اشاره به شرایط پادوانی عنوان کرد: بدهی این بازیکن پرداخت می‌شود اما آنچه او به عنوان غرامت از استقلال خواسته و یک رقم نجومی است (حدود 9 میلیون دلار) و چنین مسئله‌ای در محافل قضایی فوتبال بعید است که تصویب شود اما بدهی آقای پادوانی از طریق باشگاه پرداخت خواهد شد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: