پایگاه خبری خانه فوتبال:

درصورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد بازیکن ملی‌پوش تیم پرسپولیس قراردادش را تا پیش از بازی با شهرخودرو تمدید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در روز پنج‌شنبه روز پر سروصدایی را پشت‌سر گذاشت. تمدید قرارداد با مهدی ترابی و عقد قرارداد با مرتضی پورعلی‌گنجی باعث شد تا سرخ‌پوشان شروع طوفانی در بازار نقل و انتقالاتی داشته باشند که البته هنوز آغاز نشده است.

دیگر بازیکنی که باشگاه پرسپولیس قصد دارد به زودی قراردادش را تمدید کند میلاد سرلک بازیکن شماره 10 این تیم است. سرلک از شهرخودرو به پرسپولیس پیوست و در این دو فصل با روند خوبی که داشت توانست به یکی از بازیکنان تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی 2022 قطر تبدیل شود.

بعد از ابراز تمایل کادرفنی پرسپولیس مبنی بر ماندن سرلک در این تیم، مذاکرات با این بازیکن در چند هفته  اخیر ادامه داشت اما سرلک که با پیشنهاد یک تیم قطری روبه‌رو شده بود قرارداد خود را تمدید نکرد تا روند مذاکرات همچنان ادامه‌دار باشد.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که میلاد سرلک تصمیم نهایی خود برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را گرفته و به احتمال فراوان طی امروز یا فردا (البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد) قرارداد خود را تمدید می‌کند. سرلک که قرار بود برای گرفتن ویزای کانادا همراه با سایر ملی‌پوشان دیشب به ترکیه برود با لغو این بازی در تهران ماندگار شد و به احتمال زیاد تا پیش از بازی با تیم سابقش با سرخ‌پوشان تمدید می‌کند.

در صورت رخ دادن این موضوع خیال یحیی گل‌محمدی از باقی ماندن سرلک در تیمش راحت خواهد شد. نکته جالب اینجاست که تمدید قرارداد با این بازیکنان به تصویب هیأت مدیره باشگاه هم رسیده است. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: