پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی لیورپول بعد از ناکامی مقابل رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا به قوهای سپید کنایه زد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا برای چهاردهمین بار قهرمانی اروپا شود.
کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این باخت، گفت: در رختکن هیچکس احساس نمی کند در حال حاضر فصل فوق العاده ای بوده است. ما یک بازی خوب انجام دادیم، نه یک مسابقه بی نقص، به نظرم بازی کاملی در مقابل حریفی که با سبک دفاعی آمده بود، انجام دادیم.
وی افزود: ما شوت های زیادی داشتیم، کورتوا دو سیو عالی انجام داد. یک پرتاب، والورده می خواست شوت بزند ولی وینیسیوس آنجا بود و تمام. بچه ها تلاش کردند، مخصوصاً زمانیکه ما یک بر صفر عقب بودیم. هافبک های ما در عمق حرکت کردند. این تهدیدی برای آنها در ضد حملات بود، ما می خواستیم شجاع تر باشیم.

سرمربی لیورپول ادامه داد: احساس متفاوتی است، رسیدن به فینال بد نیست، یک نوع موفقیت است. این موفقیتی که شما می خواهید نیست، احساس قوی دارم که دوباره به فینال می آییم، بچه ها واقعا رقابتی هستند و ما یک گروه عالی هستیم.

کلوپ در مورد سه سیو فوق العاده  کورتوا در این بازی که مانع گلزنی آنها شد به رئال کنایه زد و گفت: ما می دانیم در این بازی ما چند موقعیت عالی گلزنی داشتیم ولی کورتوا مانع شد اما در مقابل رئال تنها یک موقعیت داشت و به گل تبدیل شد.

وقتی از کلوپ پرسیده شد که تیم در پایان فصل آینده کجا خواهد بود، کلوپ پاسخ داد: فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده کجا خواهد بود؟ استانبول؟ برای ما هتل رزرو کنید!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: