پایگاه خبری خانه فوتبال:

91 درصد هواداران رئال مادرید روی ستاره پاری سن ژرمن خط قرمز کشیدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «آس» اسپانیا در گزارشی با عنوان «امباپه وجود ندارد» به محو شدن نام ستاره پاری سن ژرمن از تاریخ باشگاه رئال مادرید پرداخت.
این رسانه مادریدی، نوشت: درست است که قهرمانی چهاردهم لیگ قهرمانان اروپا کمک زیادی کرده، اما در پایتخت به وضوح می گویند نامی که با شور و شوق آنها و رسانه ها دامن زده بودند دیگر هرچه کمتر تلفظ شود، بهتر است.

 اگر علاوه بر این، گرفتار استعفا شود یا دوستش بنزما را با محبت کافی در آغوش نگیرد یا به عنوان کسی که اخراج ها را در PSG امضا می کند، مشخص شود، بهتر است.امباپه در عرض چند ساعت از بهشت ​​به جهنم رفت. شعله ای که در طول سه سال کیلیان در باشگاه پاریسی برافروخته نگه داشت اما الان اکثریت تصمیم گرفتند او را از نقشه پاک کنند. 

 بازنویسی تاریخ آنچه قبلاً اشتیاق بود اکنون نفرت است. ستاره فرانسوی در چند ماه گذشته به تیتر رسانه‌ها تبدیل شد که هزاران ساعت و صفحه به او اختصاص داده شده ولی با یک حرکت همه چیز را حذف کرد. کلمه دیگری نیست مگر اینکه چیزی یا کسی آن را به تصویر بکشد. حتی برنامه "El Chiringuito" روز دوشنبه این نظرسنجی را مطرح کرد که "آیا باید در مورد امباپه صحبت نکنیم؟" که در آن نظرسنجی  50000 نفر شرکت کردند که تقریباً به اتفاق آرا (91.4٪) رای دادند که یک ثانیه دیگر برای آن صرف نشود.

امباپه قرار بود تابستان پیش رو با رئال مادرید قرارداد امضا کند ولی به شکل غافلگیرکننده قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد که باعث عصبانیت مادریدی ها شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: