پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به اتفاقاتی که در فصل اخیر به این تیم گذشت، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشاد فرجی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت حالا کاملا آماده است تا بتواند برای این تیم به میدان برود.

در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه به پایان رسیدن لیگ برتر این مدافع با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت کرد که آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: در حالی که در بهترین وضعیت بودی، یک مصدومیت بدموقع به سراغت آمد.

به هر حال مصدومیت برای هر فوتبالیستی پیش می‌آید. مصدومیت من خیلی بد موقع بود اما خوشبختانه الان وضعیت بهتر است و کاملا آماده هستم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

فارس: هفته گذشته در خبری اعلام شد که سایت ترانسفرمارکت تو را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان گرانترین و باارزش‌ترین مدافع ایرانی شاغل در لیگ برتر کشورمان معرفی کرده است. درباره این مسأله چه صحبتی داری؟

در طول این چند سالی که در لیگ برتر ایران فوتبال بازی می‌کنم، خوشحالم که همیشه توانسته‌ام بازیکن موثری باشم. اگر به پرسپولیس نمی‌آمدم، چنین اتفاق خوبی برایم رخ نمی‌داد و مطمئن هستم که حضور در پرسپولیس باعث چنین اتفاق مهمی شد. من واقعا قدردان باشگاه پرسپولیس و هوادارانش هستم و اینجایی که الان حضور دارم، به خاطر آمدنم به پرسپولیس بود. شکرگزار خداوند هستم و قدر جایگاهی که دارم را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانم.

فارس: از وضعیت قراردادت با پرسپولیس صحبت کن.

من با پرسپولیس قرارداد دارم و با افتخار پیراهن این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ بر تن می‌کنم. تا هر زمانی که من را‌‌‌‌‌‌‌‌ بخواهند و با جان و دل به این تیم و هواداراش خدمت می‌کنم.

فارس: در نهایت بعد از 5 سال متوالی قهرمان نشدید. فکر می‌کنی دلیل این مسأله چه بوده است؟

ما سال سختی پشت سر گذاشتیم، از همان روز اول که کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کردیم درگیر بازی‌های آسیایی شدیم. برای بازی با استقلال تاجیکستان به این کشور رفتیم و آنجا هم مشکلات زیادی داشتیم. مهم‌ترین موضوعی که وجود داشت این بود که در زمینه نقل و انتقالات با پنجره بسته روبرو بودیم. مدیران وقت قول و قرارهایی می‌دادند اما عملی نمی‌شد که البته شاید مقصر هم نبودند. آقایان سمیعی و صدری افراد خوبی بودند اما آنها زیر نظر وزارت ورزش کار می‌کردند و نتوانستند کارهایی که برای موفقیت لازم است را‌‌‌‌‌‌‌‌ به بهترین شکل انجام دهند. شاید بهترین کار آنها این بود که وقتی دیدند نمی‌توانند، کاری را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند رفتند تا فرد دیگری بیاید.

فارس: به نظرت مشکلات همین‌ها بود، مسائل دیگری هم وجود داشت؟

زیاد نمی‌خواهم در مورد این مسائل حرف بزنم اما آقای گل‌محمدی درباره این اتفاقات حرف‌های اصلی را‌‌‌‌‌‌‌‌ زد و اگر به صحبت‌های او به خوبی توجه شود، خیلی از مسائل روشن خواهد شد. پرسپولیس این همه هوادار و  عاشق دارد و نباید این همه سختی تحمل کند. ما برای رفتن به عربستان برای بازی با الهلال مشکلات بسیار زیادی داشتیم اما تا الان به خاطر اینکه هواداران ناراحت نشوند، حرفی نزدیم. نخواستیم کسی در این میان ناراحت شود و مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌ داخل خودمان حل کردیم. این مشکلات باعث شد تا قهرمان نشویم و شاید هم برخی‌ها اجازه ندادند تا ما قهرمان شویم؛ چراکه آن وقت به عددی می‌رسیدیم که برای خیلی‌ها خاطره بدی دارد! اگر ما قهرمان می‌شدیم، عدد 6 خیلی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ ناراحت می‌کرد.

فارس: لیگ برتر در حال تمام شدن است و پرسپولیس از حالا باید خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده فصل بعد کند. پیش‌بینی‌ات از فصل آینده چیست؟

اتفاقات امسال زنگ خطری برای همه ما بود و هواداران هم باید هوشیارتر باشند. خیلی‌ها از داخل و بیرون تیم ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ زدند و حتی جنگ رسانه‌ای راه انداختند. مربیان و بزرگان تیم همیشه این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌ گوشزد می‌کردند تا آسیب نبینیم. ما نمی‌توانیم ناراحتی هوادارانمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینیم. در شرایط فعلی دوست نداریم که هواداران آسیب روحی بیشتری ببینند. امیدوارم با یک برنامه درست و حساب‌شده بتوانیم فصل آینده به جایگاه اصلی خودمان برسیم؛ چراکه هیچ تیمی به جز پرسپولیس لایق قهرمانی نیست.

فارس: اگر بخواهی به پرسپولیس در این فصل نمره بدهی، چه نمره‌ای خواهی داد؟

بدون اغراق و جانبداری به پرسپولیس از 20 نمره 19 می‌دهم. ما امسال سخت‌ترین سال خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم و مشکلات زیادی برای ما به وجود آمد. به چشم خودمان دیدیم که چطور از حریفان حمایت می‌شد اما کسی در این شرایط به ما کمک نکرد. البته در این مسیر مشکلاتی هم داشتیم و دنبال بهانه نیستیم. پرسپولیس راه خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ درست پیش می‌برد و امیدوارم سال آینده اتفاقات بهتری را‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کنیم. با شناختی که از آقای گل‌محمدی داریم، می‌دانیم که سال آینده شرایط بسیار بهتر خواهد بود؛ چراکه او انسانی است که از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی‌کند. آقا یحیی امسال مقابل بازیکن به هواداران پاسخگو بود و کسی به اندازه او زحمت نکشید و هیچ کسی هم به اندازه او سختی ندید. شاید هر کس دیگری جای آقای گل‌محمدی بود، با مشکلات کمتر از این استعفا می‌داد اما آقای یحیی به خاطر هواداران ماند و جنگید و امیدوارم که از او حمایت بهتری صورت بگیرد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که آقای درویش که یک پرسپولیسی چند آتیشه است در کنار آقا یحیی که فرزند پرسپولیس است تیمی رویایی برای فصل بعد ببندد که کابوس تمام تیم‌ها باشد. پرسپولیس و هواداراش به قهرمانی عادت کرده‌اند و ما می‌جنگیم برای این عادت همیشگی.

فارس: با همه این شرایط خودت سال خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر گذاشتی و توانستی به پیراهن تیم ملی برسی. در مورد این موضوع هم صحبت کن.

خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر با عملکرد خوبی که داشتم، توانستم به تیم ملی دعوت شوم و همه این مسائل به خاطر حضورم در پرسپولیس بود. من در تیم‌های دیگری هم که بودم تلاش بسیار زیادی می‌کردم اما به نتیجه نرسیدم. باید از آقای اسکوچیچ تشکر کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم؛ چراکه پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

فارس: فکر می‌کنی که این شانس را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشی که در جام جهانی 2022 حضور داشته باشی؟

برای این مسأله مهم تلاش بسیار زیادی خواهم کرد تا بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. ما کادر فنی خیلی خوبی داریم و با همه فشارهایی که روی آقای اسکوچیچ وجود داشت، او نتایج درخشانی با تیم ملی ایران گرفت. خیلی‌ها جنگ رسانه‌ای راه انداختند اما آقای اسکوچیچ با تیم ملی نتایجی گرفت که بی‌سابقه بود. امیدوارم حمایت‌ها همچنان در تیم ملی وجود داشته باشد و اردوهای خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شود؛ چراکه امید همه مردم ایران به تیم ملی فوتبال است. با تدارکات خوب، گرفتن نتایج مناسب در جام جهانی دور از دسترس نیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: