پایگاه خبری خانه فوتبال:

حضور شب گذشته علیرضا بیرانوند در باشگاه پرسپولیس دلیل جالب توجهی داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از چند روز گمانه‌زنی در نهایت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال کشورمان با عقد قراردادی 2 ساله که البته سال سوم آن مشروط خواهد بود به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا پس از دو فصل دوباره پیراهن سرخ‌ این تیم را بر تن کند. 

بیرانون 2 روز پیش و قبل از حضور در اردوی تیم ملی قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرده بود اما حضور شب گذشته او در باشگاه پرسپولیس این شایعه را به راه انداخت که او شب گذشته قراردادش را امضا کرده و این در حالی است که بیرانوند صبح روز دوشنبه این کار را انجام داده بود. البته بیرانوند شب گذشته برای انجام یک کار دیگر در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرده بود.

از آنجایی که علیرضا بیرانوند همراه با سایر ملی‌پوشان فردا راهی قطر خواهد شد تا اردوی تیم ملی در این کشور را برگزار کنند به همین خاطر او شب گذشته در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد تا با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری بگیرد. همچنین از حضور بیرانوند در باشگاه یک کلیپ تهیه شد تا پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات و برای اعلام رسمی حضور این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان از آن رونمایی شود.

در واقع حضور بیرانوند در شب گذشته در ساختمان باشگاه پرسپولیس نه برای امضای قرارداد بلکه برای گرفتن عکس و تهیه کلیپ رونمایی بود چرا که در زمان انتشار خبر عقد قرارداد او با این باشگاه، این دروازه‌بان همراه با تیم ملی در قطر حضور دارد و طبعاً نمی‌تواند در باشگاه حاضر شده و عکس یادگاری بگیرد و به همین خاطر این اقدامات پیش از سفر این دروازه‌بان همراه با تیم ملی به قطر تهیه شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: