پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه سید جلال حسینی روی ورزش سرمایه‌گذاری کرده، اقدام بسیار ارزشمندی است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسینی یادگار و از زحمت کشان پرسپولیس است و کار ارزنده‌ای انجام دادند و کار پرتلاشی است که در این روزها کسی در ورزش سرمایه‌گذاری کند. در این روزها همه به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار سودآور خوب هستند ولی وی در ورزش سرمایه‌گذاری کرد. باید به مردم این منطقه و اداره کل منطقه تبریک بگویم که یک مدیر خوب اداره این مجموعه را به عهده می‌گیرد و خانواده‌ها با اطمینان خاطر فرزندان خود را برای آموزش به به این مجموعه می ‌فرستند.

وی افزود: برنامه‌ای داده ایم که در درفشی و شهید گمنام و شهید کاظمی هم ارائه کرده‌ایم. طرح‌هایی که قابل اجرا باشد تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت شهرخودرو و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: توافق‌هایی از قبل باهم داشتیم. علت این مساله چیست را نمی‌دانم، ما توافق کرده‌ بودیم که به چه شکل پول را پرداخت کنیم و امروز بدون اینکه بدانیم پنجره بسته شده بیش از یک میلیارد تومان به حساب‌شان پول واریز کردیم. مابقی هم مشکلی نیست و پرداخت می‌کنیم و اسناد هم می‌دهیم.

درویش در مورد وضعیت رامین رضائیان گفت: بحثی پیرامونش نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یحیی گل‌محمدی با حضور او موافق است یا نه گفت: هنوز نفراتی که باید جدا شوند را اعلام نکرده‌اند. وی هنوز نام هیچ بازیکنی را به ما اعلام نکرده‌ است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بحث شرکت آرکا ایرانیان چیست گفت: از من می‌پرسید؟ باید از بازیکنان بپرسید و این مسائل ربطی به این حرف‌ها ندارد. چی هست این شرکت من آن را نمی‌شناسم، شایعه را می‌توان درست کرد و گفتن این شایعه درست نیست و می‌شود گفت شما دست در جیب کسی کردید، صرف گفتن درست نیست.  باید شواهدی باشد که به اثبات برسد اینکه بخواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند زیرا تیم ما یکدل و یکصدا شده است و دنبال مستمسک بیخودی هستند تا چیزی از آن دربیاورند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: