پایگاه خبری خانه فوتبال:

ابراهیم شکوری  درباره جذب نشدن رضا قوچان نژاد، مهاجم لژیونر فوتبال ایران بیان کرد: زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدیم، هفت سهمیه لیگ برتری ما تمام شده بود و نمی‌توانستیم بازیکن لیگ برتری جدید جذب کنیم. برای جذب قوچان نژاد ۲ مشکل عمده وجود داشت که ابتدا بحث حضور خانواده اش در ایران بود که کار را سخت می‌کرد و بحث دوم درباره رضایتنامه‌اش بود که باید مبلغی پرداخت می‌کردیم.

او افزود: برای کشور ما ۶۰۰ هزار دلار و یک میلیون دلار زیاد است و از طرف دیگر این پول می‌توانست تیم ما را دچار چالش کند، چون ارقام بازیکنان ما مشخص است.

شکوری در خصوص مشکل عالیشاه گفت: ما باید به بزرگترها احترام بگذاریم و سعی کنیم در کمال آرامش مشکلات را حل کنیم. این مشکل هم حل خواهد شد، زیرا کادر فنی بسیار با اخلاق و بزرگ است و امید عالیشاه هم بازیکن بسیار خوبی محسوب می‌شود.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد توافق با باشگاه استقلال و ادعای خلیل زاده گفت: ما هیچ توافقی با هیچ باشگاهی نداریم و بارها در این زمینه صحبت کردیم و برخی دوستان می‌خواهند با این حرف‌ها خودشان را نشان بدهند، اما زمان همه چیز را مشخص می‌کند. اگر بازیکنی مورد نیاز باشد و شرایط پرسپولیس را هم داشته باشد و کادر فنی اعلام نیاز کند ما برای جذب وارد می‌شویم.

منبع: همشهری آنلاین

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: