پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیش فروش سایپا با متقاضیان بسیاری همراه است. پیش فروش سایپا شرایط مناسبی دارد. پیش فروش سایپا در سامانه یکپارچه خودرو انجام می شود. پیش فروش سایپا با قیمت مناسب انجام می شود. شرایط پیش فروش سایپا بدون قرعه کشی را در ادامه می خوانیم.

حراج سایپا بدون قرعه کشی و با قیمت ویژه

رییس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران جزییات عرضه و نحوه خرید خودرو در بورس کالا را تشریح کرد. چهارشنبه ۲۶ مردادماه قرار است دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی گروه بهمن عرضه شود.

حراج سایپا بدون قرعه کشی و با قیمت ویژه | خودرو را ارزانتر از کارخانه بخرید/ چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟ + ویدئو

به نظر می رسد ماجرای پرچالش عرضه خودرو در بورس به فصل آخر خود نزدیک است، به طوری که علاوه بر عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مرداد ماه، گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در همان هفته (هفته چهارم مردادماه) اعلام آمادگی کرده است.

مذاکره برای عرضه خودرو با خودروسازهای مختلف از سال قبل توسط بورس کالا آغاز شد و مذاکره با ایران خودرو نیز تقریبا تا مرحله آخر نیز رفت، اما تغییر مدیریت‌ مانع این اقدام شد. البته مذاکرات با سایپا ادامه داشت و قرار شد شاهین در بورس کالا عرضه شود. پس از آن نیز قرار شد گروه بهمن محصولات خود را در بورس کالا عرضه کند.

گروه بهمن پشت مخالفت وزارت صمت ماند

طبق اعلام بورس کالا، قبل از عرضه همه قوانین بررسی شده بود و هیچ مانعی بر سر راه این عرضه‌ها وجود نداشت. به همین دلیل در نهایت فرایندهای قانونی طی شده و نخستین عرضه  و معامله خودرو در بورس کالا انجام شد. بر این اساس جمعا ۱۰۳ دستگاه  کارا دو کابین و کارا تک کابین در بورس کالا فروش رفت.

پس از آن قرعه به نام دو خودروی پرطرفدار رسید و قرار شد ۱۸ خردادماه ۴۳۰ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا عرضه شود. ، اما دقیقا چند ساعت قبل از عرضه، این فرایند توسط وزارت صمت تعلیق شد. وزیر صمت پس از ان اعلام کرد که از یک ماه و نیم قبل با بورس کالا مذاکراتی در این باره صورت داده بود، اما روال را جلو بردند. نامه یک روز قبل به بورس کالا در مورد توقف عرضه خودرو نیز در واقع یک اتمام حجت بود. بورس کالا برای عرضه کالاهای بی نام و نشان (برند) مثل فولاد است من با عرضه خودرو در بورس مخالف نیستم، اگر چه این کار حرفه ای نیست. در مورد عرضه خودرو در بورس کالا رانت وجود داشت و کسانی که رانت آنها از بین رفت فضای رسانه ای را معکوس کردند.

در این راستا، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالا نیز اعلام کرد که عرضه خودرو در بورس کالا بر اساس مقررات صورت گرفته و عرضه کننده پیش از عرضه اعلام کرده بود که هیچ محدودیتی برای عرضه وجود ندارد. اما بورس کالا از سوی وزارت صمت تهدید شده و مصوبه سران قوا مبنی بر اینکه عرضه خودرو نباید صورت گیرد را ارائه کرده است. مصوبه ای که به گفته جهرمی وزارت صمت تفسیر اشتباهی از آن داشته و به همین دلیل این موضوع دوباره در شورای عالی بورس درحال بررسی است.

در نهایت این بررسی انجام و عرضه خودرو در بورس توسط این شورا تصویب شد. بر این اساس و طبق آخرین اخبار ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در بورس کالا عرضه خواهند شد. همچنین گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در همان هفته (هفته چهارم مردادماه) اعلام آمادگی کرده است.

نحوه خرید خودرو از بورس کالا

طبق اعلام روابط عمومی بورس کالا، انطور که حمید رضا رحمنی، رئیس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران اعلام کرده است، متقاضیان برای خرید این خودروها در بورس کالا ابتدا باید نسبت به اخذ کد معاملات بورس کالا اقدام کنند.   نحوه اخذ کد بورس کالا نیز به این شکل است که متقاضیان به یکی از کارگزاری های مجاز مراجعه و به صورت آنلاین یا حضوری کد بورس کالا را دریافت می کنند. البته پیش از آن باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شده باشند. متقاضیان پس از اخذ کد بورس کالا، باید نسبت به گشایش حساب وکالتی اقدام کنند. حساب وکالتی حسابی است که به بورس کالا این امکان را می دهد که پس از آنکه خریدار در فرآیند رقابت شرکت کرده و کالا را خریداری کرد بتواند از آن حساب برداشت کند و به این ترتیب مراحل تسویه انجام شود.

به گفته وی نکته ای که باید به آن توجه شود این است که برای خرید خودرو، باید ۳۰ درصد قیمت پایه خودرو در حساب وکالتی خریدار موجود باشد. به این ترتیب زمانی که ثبت سفارش صورت می گیرد این مبلغ تا زمان انجام فرآیند حراج در حساب وکالتی مسدود می شود.

رئیس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران درباره محدودیت های خرید خودرو از بورس کالا توضیح داد: در حال حاضر هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده است و صرفاً هم امکان خرید یک دستگاه خودرو را دارند. همچنین صدور سند و شماره گذاری نیز تنها به اسم خریدار خواهد بود. پس از انجام فرآیند حراج و نهایی شدن خریدار، یکسری هزینه های عوارض، شماره گذاری و هوشمندسازی کارت خودرو که در اطلاعیه عرضه به آن اشاره شده لحاظ می شود.

رحمنی درباره فرآیند حراج نیز عنوان کرد: پس از نهایی شدن ثبت سفارش خریداران در روزی که عرضه و فرآیند حراج صورت می گیرد،  خریداران بر مبنای قیمت پایه در فرایند حراج شرکت و در صورتی که تقاضا از عرضه بیشتر باشد در رقابت شرکت خواهند کرد و همچنین مالیات بر ارزش افزوده ای که پرداخت خواهد شد بر مبنای قیمت نهایی است که خریدار در سامانه ثبت و خرید خود را نهایی کرده است.

منبع: ایسنا

بدون قرعه کشی خودروی ارزان بخرید

به گزارش  کالاخبر ، حمیدرضا رحمنی، رییس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران روز گذشته (دوشنبه ۱۰ مرداد) در برنامه اخبار بورس شبکه خبر به جزییات عرضه و نحوه خرید خودرو در بورس کالا اشاره کرد و گفت: چهارشنبه ۲۶ مرداد دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی گروه بهمن موتور در قالب ۶ ردیف در بورس کالا عرضه می شود.

به گفته رحمنی، متقاضیان برای خرید این خودروها در بورس کالا ابتدا باید نسبت به اخذ کد معاملات بورس کالا اقدام کنند.

وی ادامه داد: نحوه اخذ کد بورس کالا نیز به این شکل است که متقاضیان به یکی از کارگزاری های مجاز مراجعه و به صورت آنلاین یا حضوری کد بورس کالا را دریافت می کنند. البته پیش تر باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شده باشند.

رحمنی گفت: متقاضیان پس از اخذ کد بورس کالا، باید نسبت به گشایش حساب وکالتی اقدام کنند. حساب وکالتی حسابی است که به بورس کالا این امکان را می دهد که پس از آنکه خریدار در فرآیند رقابت شرکت کرده و کالا را خریداری کرد بتواند از آن حساب برداشت کند و به این ترتیب مراحل تسویه انجام شود.

وی افزود: نکته ای که باید به آن توجه شود این است که برای خرید خودرو، باید ۳۰ درصد قیمت پایه خودرو در حساب وکالتی خریدار موجود باشد. به این ترتیب زمانی که ثبت سفارش صورت می گیرد این مبلغ تا زمان انجام فرآیند حراج در حساب وکالتی مسدود می شود.

رییس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران درباره محدودیت های خرید خودرو از بورس کالا گفت: در حال حاضر هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده است و صرفاً هم امکان خرید یک دستگاه خودرو را دارند. همچنین صدور سند و شماره گذاری نیز تنها به اسم خریدار خواهد بود.

وی اظهار کرد: پس از انجام فرآیند حراج و نهایی شدن خریدار، یکسری هزینه های عوارض، شماره گذاری و هوشمندسازی کارت خودرو که در اطلاعیه عرضه به آن اشاره شده لحاظ می شود.

رحمنی درباره فرآیند حراج نیز عنوان کرد: پس از نهایی شدن ثبت سفارش خریداران در روزی که عرضه و فرآیند حراج صورت می گیرد، خریداران بر مبنای قیمت پایه در فرایند حراج شرکت و در صورتی که تقاضا از عرضه بیشتر باشد در رقابت شرکت خواهند کرد و همچنین مالیات بر ارزش افزوده ای که پرداخت خواهد شد بر مبنای قیمت نهایی است که خریدار در سامانه ثبت و خرید خود را نهایی کرده است.

سورپرایز سایپا برای مشتریان کوییک

فروش فوق‌العاده دو محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۱ صبح امروز (یکشنبه، ۹ مردادماه) آغاز شد.

 این گروه خودروسازی از امروز ‌فروش فوق العاده دو محصول کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز کرد.

برپایه این گزارش، ثبت‌نام محصولات یاد شده تا تکمیل ظرفیت خودروها از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، برای طرح‌ فروش خودروهایی که از شمول قرعه‌کشی خارج شده (و خودروهایی که به‌تدریج خارج می‌شوند)، محدودیت‌هایی که پیش از این اعمال می‌شدند، کنار گذاشته شد.

پیشتر «امید قالیباف» سخنگوی وزارت صمت با بیان این مطلب اعلام‌کرد: پس از سه سال، مقرر شده است برای طرح‌ فروش خودروهایی که از شمول قرعه‌کشی خارج شده (و خودروهایی که به‌تدریج خارج می‌شوند)، محدودیت‌هایی که پیش از این اعمال می‌شدند، کنار گذاشته شود.

سخنگوی وزارت صمت افزود: به‌طور مثال فردی که قصد خرید کوییک R (که به‌تازگی از چرخه قرعه‌کشی خارج شده است) را دارد، محدودیت پلاک انتظامی فعال و عدم خرید ۴۸ ماهه از دو خودروساز بزرگ و... برای وی اعمال نمی‌شود.

منبع: ایرنا

شرایط طرح فروش فوری کوییک و کوییک R بدون قرعه کشی مرداد ۱۴۰۱ اعلام شد.

به نقل از جماران، به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند، شرایط فروش فوق العاده خودروهای کوییک و کوییک R بدون انجام فرآیند قرعه کشی تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد:

شرایط بخشنامه :

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد) .

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

۳ -امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد .

۴ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های خودروساز نداشته باشد .

۵ -امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمیباشد .

فعالسازی بخشنامه: ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ تا زمان تکمیل ظرفیت

پیش فروش سایپا

روش 5 محصول سایپا بدون قرعه کشی 

سخنگوی وزارت صمت افزود : بر این اساس موضوع جدی است و قطعا محقق خواهد شد اما بایستی منتظر ماند تا نتایج نهایی واریز منتخبان در مرحله اول فروش یکپارچه و تعداد افرادی قطعی و رزرویی ها که تکمیل وجه می کنند ، مشخص شود. سپس بر اساس ظرفیت باقی مانده ، ترازی گرفته شود و طبق آن اعلام شود چه تعداد از خودروهای فوق امکان عرضه بدون قرعه کشی خواهند داشت.

وی تاکید کرد : خودروسازان اینگونه قول داده اند که این اتفاق رخ دهد و ما نیز براساس قول خودروسازان اعلام می کنیم که فروش به این شیوه قابلیت وقوع خواهد داشت و ماهم معتقد هستیم که این اتفاق به احتمال بسیار رخ خواهد داد. البته ممکن است که برای همه خودروهای مذکور محقق نشود و برای یک یا دو مورد صورت گیرد؛ این پنج محصول سایپا خودروهایی هستند که بالقوه امکان حذف قرعه کشی برایشان وجود دارد اما اینکه همه آن ها یا چند مورد در این مرحله ، به این شکل عرضه شوند ، بستگی به تعیین تکلیف واریزی های مرحله اول خواهد داشت.

حذف قرعه کشی برای 50 مدل خودرو تا شهریور ماه

این مقام مسئول در وزات صنعت ، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه برخی اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه وزارت صمت ، قصد حذف قرعه کشی را ندارد ، گفت : فراموش نکنیم که وزیر صنعت ، معدن و تجارت با وعده حذف قرعه کشی روی کار آمد؛ بنابراین حذف فرآیند قرعه کشی خودرو سیاست حتمی و قطعی وزارت صمت است. اما همانطور که اشاره شد ، برای 25 خرداد ماه برای بخشی از خودروها ، قرعه کشی را حذف خواهیم کرد. هم راستا با افزایش تولید خودرو ، تا پایان شهریور ماه 50 درصد مدل دیگر از فرایند قرعه کشی خارج خواهد شد. تا پایان سال هم می توان گفت ، تمام خودروها قابلیت واگذاری بدون قرعه کشی را خواهند داشت.

پایان 1401 یا اوایل سال آینده حذف قرعه کشی خودرو

قالیباف تصریح کرد : اما نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه فشار تقاضا برای برخی خودروها کمتر و برای برخی بیشتر است ، آن خودروهایی که متقاضی کمتر دارند ، زودتر می توان به حذف قرعه کشی برسیم و برای خودروهایی که میزان تقاضای بیشتری دارند ، قدری دیرتر؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که وزارت صمت حذف قرعه کشی را دنبال نخواهد کرد. زمان مورد نیاز برای حذف قرعه کشی برای خودروهای پرتقاضاتر ، بیشتر خواهد بود. حداکثر تا پایان سال جاری یا نهایتا اوایل سال آینده (برای مدل خودروهای بسیار پرطرفدار) می توانیم خودروها را بدون قرعه کشی عرضه کنیم.

قرعه کشی حذف می شود ، اما عرضه تنها در قالب سامانه یکپارچه خواهد بود

سخنگوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد : خودروسازان به تدریج بدون فرآیند قرعه کشی عرضه خواهند کرد ، اما قطعا فروش و تخصیص از طریق سامانه یکپارچه خواهد بود و قرار نیست سامانه یکپارچه به عنوان تنظیم گر بازار خودرو ، غیرفعال شود.

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

فروش محصولات صرفا به صورت اینترنتی است.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست ، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود ، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه های مربوطه صادر خواهد شد.

در روش پیش فروش ، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره : مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.

قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان ، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره 080080 مورخ 00/15/0011 کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.

با توجه به دستورالعمل های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می گردد :

الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت ، مغایرت داشته باشد می بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد :

1- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام ، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد ، نیاز به اقدام خاصی نیست.

2 -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام ، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد ، می بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

3- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است ، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

پیش فروش سایپا

در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی ، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است.

در روش پیش فروش ، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه ، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام ، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

آموزش ثبت نام قرعه کشی پیش فروش و فروش فوق العاده سایت سایپا

با این حال برای ثبت نام قرعه کشی سایپا در ابتدا لازم به پیش ثبت نام در سایت شرکت سایپا دارید که باید یک سری از اطلاعات هویتی خود را در سایت سایپا ثبت کنید تا قادر به ثبت نام قرعه کشی های سالانه و ماهانه سایپا شوید. با این وجود اگر از پیش در سایت شرکت سایپا پیش ثبت نام کرده اید و هم اکنون دوره های پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا آغاز شده است ، می توانید با چند کلیک اقدام به ثبت نام قرعه کشی سایپا کنید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از نم نمک شما را با آموزش ثبت نام اینترنتی سایپا بصورت قدم به قدم آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

در قدم اول باید وارد صفحه ورود سایت سایپا شوید و سپس کد ملی و گذرواژه ای که از قبل برای حساب کاربری خود تعریف کرده اید را در این قسمت وارد نمائید که برای احراز هویت باید تیک گزینه «من ربات نیستم» را انتخاب کنید و در نهایت گزینه سبز رنگ «ورود» را بفشارید.

E6KYeDhPolyG

وارد حساب کاربری خود در سایپا شوید

قدم دوم؛ اگر در بازه زمانی پیش فروش یا فروش فوق العاده وارد وب سایت سایپا شوید ، قطعا لیست اتومبیل هایی که در لیست قرعه کشی هستند را می توانید در همان صفحه ابتدایی مشاهده کنید و دقیقا در سمت چپ هر اتومبیل نوع عرضه آن نیز درج شده است. اما اگر وارد این صفحه شدید و هیچ اتومبیلی در این لیست قرار نداشت ، بدین معنا می باشد که دوره قرعه کشی به اتمام رسیده است و باید منتظر دوره بعدی پیش فروش یا فروش فوق العاده باشید. از این رو اتومبیل مورد نظر خود را از این لیست انتخاب کنید.

NUwKjSAG7vkJ

اتومبیل مورد نظر را انتخاب کنید

قدم سوم؛ با انتخاب اتومبیل مدنظر در لیست سایپا ، اطلاعاتی را در مورد اتومبیل مدنظر دریافت خواهید کرد. برای مثال اتومبیلی که ما انتخاب کرده ایم ، پیش فروش یکساله می باشد که در این شیوه شما وارد قرعه کشی خواهید شد و اگر نام شما در این قرعه کشی انتخاب شده باشد ، می بایست مبلغی را واریز کنید و سپس در موعد تحویل مبلغ مابقی را با کارخانه تسویه نمائید. اینک گزینه نارنجی رنگ «پیش فروش» را انتخاب کنید.

uMP1x04DStMh

گزینه پیش فروش را انتخاب کنید

قدم چهارم؛ در این مرحله اطلاعات تکمیلی اعم از مبلغ قابل پرداخت ، نوع کاربری اتومبیل و بیمه گر را مشاهده خواهید کرد. اینک تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید تا احراز هویت شوید و سپس گزینه «ادامه فرایند خرید» را انتهای صفحه را انتخاب نمائید تا وارد مرحله بعدی شوید.

O4QNBLdWUZZ2

احراز هویت ثبت نام قرعه کشی سایپا

قدم پنجم؛ هم اکنون در این مرحله اطلاعات کلی حساب کاربری شما به همراه مشخصات فنی اتومبیل را مشاهده خواهید کرد که باید کمی به سمت پائین صفحه اسکرول کنید و گزینه تائید را انتخاب کنید.

KeeG1pejqCpZ

چگونه در قرعه کشی سایپا شرکت کنیم

قدم ششم؛ شما موفق به ثبت نام سایت سایپا شده اید که در قسمت پائین شماره پیگیری برای شما تولید شده است که باید این شماره را تا زمان قرعه کشی نگهداری کنید تا اگر برنده شده باشید از میان لیست ارائه شده شماره پیگیری خود را مشاهده کنید.

tmj6b5zjMtw3

برگرفته از: ایسنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: