پایگاه خبری خانه فوتبال:

جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف شدند. جاماندگان سهام عدالت آمار به نسبت بالایی دارند. جاماندگان سهام عدالت سود خود را دریافت کردند. جاماندگان سهام عدالت می توانند به سامانه معرفی شده مراجعه کنند. جاماندگان سهام عدالت در سرپاشدن بورس نقش بسزایی دارند.

جاماندگان سهام عدالت

 جاماندگان سهام عدالت چراغ بورس را روشن کردند

بورس دیروز هفت هزار و ۶۱۵ واحد افت داشت و در سطح یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل روبه پایینی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی شود.

پیتر استانو، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه مذاکرات درباره ازسرگیری اجرای برجام همچنان جریان دارد، تصریح کرد: به توافق نهایی خیلی نزدیک هستیم. دستیابی به توافق نهایی از اجرای کامل برجام اطمینان حاصل می‌کند اما هنوز به خط پایان نرسیده‌ایم.

وی افزود: هنوز فرصت برای تلاش‌های آخر در راستای از سرگیری اجرای برجام مانده و به همین خاطر نماینده عالی (جوسپ بورل) و تیم او در تلاش هستند تا مذاکرات وین را به جمع‌بندی برسانند.(ایرنا)

اگر مذاکرات به توافق ختم شد، بورس در بلند مدت روند صعودی به خود می‌گیرد.

محمدهادی سبحانیان، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: برخی می‌گویند، برای کنترل تورم باید به سمت افزایش نرخ سود بانکی و تسهیلات حرکت کنیم که البته ما موافق نیستیم زیرا بالا بودن نرخ سود در کشور‌ها حرف درستی نیست. (فارس)

برخی از کارشناسان عقیده دارند که افزایش نرخ سود بانکی می‌تواند نقدینگی را از بازار سرمایه خارج کند.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد اظهار کرد: بورس کالا در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند گره گشا باشد، در این باره هنوز چیزی از دستورکار خارج نشده است.(مهر)

عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند رانت این حوزه را کاهش و آن را به تعادل قیمتی برساند.

طبق گفته قربانزاده،رئیس سازمان خصوصی‌سازی مشمولان تحت پوشش کمیته و بهزیستی نیازی نیست هیچ هزینه‌ای برای دریافت سهام عدالت پرداخت کنند. همچنین لازم نیست هیچ ثبت‌نامی نیز انجام دهند.(ایرنا)

برخی کارشناسان عقیده دارند که واگذاری سهام عدالت می‌تواند تاثیر مثبتی روی معاملات بورس داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: