پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: ماجدی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد و از من خواست برای نایب رئیس دوم بیایم و صوفی هم برای نایب رئیسی اول ثبت نام کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صادق درودگر در مورد آخرین روز ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ماجدی امروز صبح از من خواست برای نایب رئیس دوم ثبت نام کنم. من هم این کار را انجام دادم. خودش هم برای ریاست ثبت نام کرد. صوفی هم برای نایب رئیسی اول ثبت نام کرد.

وی در مورد اینکه سایت فدراسیون اعلام کرده ماجدی در انتخابات شرکت نمی کند، گفت: صبح با او آمدم. ثبت نام من کامل شد. کلیه مدارک هم کامل شد. اثر انگشت هم زدند. من با چشم خودم دیدم. من هم به حرف او آمدم و ثبت نام کردم. مدارکم هم کامل شد. صوفی هم آمد و با اینکه می خواست به اهواز برود، ثبت نام کرد و رفت.

درودگر در مورد اینکه اگر این خبر سایت فدراسیون صحت داشته باشد آیا انصراف می‌دهد، گفت: وقتی همه بگویند یک نفر بیاد بیاید، همه باید انصراف بدهند! ماجدی ثبت نام و فرم پر کرد. نمی دانم چرا سایت فدراسیون این خبر را اعلام کرده، حتما مصلحتی بوده و خودم هم بنا نداشتم ثبت نام کنم. قبل از اینکه بیایم هم با بهاروند مشورت کردم. گفت حتما برو و ثبت نام کن.  من از خبر سایت فدراسیون فوتبال اطلاع ندارم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد همزمانی ثبت نام انتخابات با تصمیم گیری برای سرمربی تیم ملی عنوان کرد: من این ها را نمی دانم. باید از ماجدی سوال کنید. ولی او 8صبح به من زنگ زد و گفت برو ثبت نام کن، من هم ثبت نام کردم.

وی در خصوص احتمال برکناری اسکوچیچ پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: من فعلا هیچ مسئولیتی در فدراسیون فوتبال ندارم ولی در آرامش انسان ها به ساحل بهتر می رسند.

درودگر در مورد اینکه آیا استقلال بدهی خودش را بابت تبلیغات محیطی به سازمان لیگ داده، اظهار داشت: نه، پولش را نداده است. باشگاه استقلال نیست. کارگزار باشگاه است.

وی در خصوص ثبت نام اینترنتی مهدی تاج عنوان کرد: همه افرادی که در فوتبال فعال هستند حق دارند ثبت نام کنند. تاج حق دارد، سابقه دارد، تلاش کرده و زحمت کشیده، افراد دیگری هم که دوست دارند باید ثبت نام کنند. چه اشکالی دارد؟ تاج هم الان نایب رئیس آسیا است، سال ها رئیس فدراسیون بوده و خیلی هم عالی است. هیچ اشکالی هم ندارد.

درودگر در مورد اینکه پرونده ویلموتش هنوز حل نشده، گفت:‌دست من نیست و حکم قانونی هم وجود ندارد ولی در مورد ثبت نام نمی دانم منعی دارد یا نه، صلاحیت نطر در این مورد را ندارم. بالاخره هر آدمی که ثبت نام می کند اگر شرایط اساسنامه را داشته باشد منعی ندارد. باید اجازه بدهیم در یک انتخابات آزاد مجمع انتخاب کند. اگر ماجدی به تنهایی بگوید فقط من و کس دیگری حق ندارد بیاید، زشت است. ماجدی نباید هیچ موقع این کار را بکند چون سرپرست است. باید اجازه بدهند افراد دیگر هم بیایند. 

وی در مورد اینکه این حرف دوپهلو است، عنوان کرد: نمی دانم دو پهلو است یا سه پهلو، ولی قند پهلو نبود!

درودگر در مورد ماجرای پیراهن تیم مای که دیروز گفته بود، اظهار داشت: من در فدراسیون فوتبال نیستم. دیروز شما سوال اصلی را نپرسیدید، فرافکنی کردم. صادقانه می‌گویم!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: