پایگاه خبری خانه فوتبال:

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصمیم روز گذشته کمیته فنی در مورد تغییر سرمربی تیم ملی را مشورتی دانست.
به گزارش "ورزش سه"، خروجی جلسه روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال، تغییر سرمربی تیم ملی بود. محمد جواد پاینده اما معتقد است که این تصمیم صرفا جنبه مشورتی داشته و تصمیم نهایی در فدراسیون فوتبال گرفته خواهد شد. او از برگزاری جلسه ای تعیین کننده با دراگان اسکوچیچ خبر داد که می تواند تعیین کننده نهایی سرنوشت سرمربی کروات تیم ملی باشد.

پاینده در گفت و گوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر در مورد تصمیم خبرساز روز گذشته کمیته فنی در مورد اسکوچیچ گفت: کمیته فنی نظر مشورتی و کارشناسی خود را به فدراسیون و هیئت رئیسه داد. فدراسیون فوتبال در این خصوص اقدام و تصمیم گیری خواهد کرد. یک تصمیم مشورتی، فنی و کارشناسی بود. این که دیروز گفتند آقای اسکوچیچ برکنار شد، این طور واقعا نمی شود گفت. این نظر دوستان کمیته فنی بود.

ما روز گذشته در سایت رسمی فدراسیون هم اعلام کردیم که نقش کمیته فنی این است که دیدگاه و نظرات خود در مورد عملکرد تیم های ملی و سرمربی این تیم ها به فدراسیون اعلام کنند. این که بیان دیدگاه به منزله قطع همکاری با سرمربی و استخدام سرمربی جدید باشد این طور نیست. فدراسیون باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

او در مورد سرنوشت نهایی دراگان اسکوچیچ تاکید کرد: قرار است به زودی جمع بندی لازم صورت بگیرد. در جلسه ای که آقای اسکوچیچ و اعضای هیئت رئیسه حضور دارند صحبت شده و انشالله طی چند روز آینده تصمیم قطعی گرفته می شود.

تصمیم کمیته داخلی برای استخدام مربی داخلی، موضوع بعدی بود که سخنگوی فدراسیون آن را هم در حد یک پیشنهاد مشورتی دانست و تاکید کرد: اجازه بدهید در مورد محتویات جلسه صحبت نکنم چون آن جا حضور نداشتم. در این جلسه مسائل مختلفی بیان شده است. این بخش هم مثل بخش قبل که گفتم به عنوان پیشنهاد فنی به فدراسیون اعلام می شود و تصمیم گیری قطعی نبوده است. خروجی آن جلسه هم یک نظر مشورتی برای فدراسیون بود.

تماس فدراسیون با علی دایی و جواب منفی او سوال دیگری بود که پاینده در موردش گفت: من قطعا تایید نمی کنم. چون گام اول، تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم ملی است و اگر تصمیم به تغییر گرفته شود در گام بعدی مذاکره با گزینه ها شروع می شود. تا این لحظه چنین اتفاقی نیافتاده و گزینه ای مشخص نشده است. تا جایی که من اطلاع دارم و صحبت کردم با علی دایی تماسی گرفته نشده است.

مشخص است که نظر در فدراسیون چیست ولی به نظر شما چند درصد احتمال دارد اسکوچیچ به فعالیت خود ادامه دهد؟ این آخرین سوال از سخنگوی فدراسیون فوتبال بود که پاینده در پاسخ آن گفت: من نمی توانم چنین درصدی را بیان کنم. در این هیچ شکی نیست که شرایط برای ادامه همکاری سخت شده است. باید ببینیم چه اتفاقی در روزهای آینده رخ خواهد داد. بعد از نظر اخیر کمیته فنی و اتفاقاتی که رخ داد و اظهارنظرهای ملی پوشان شرایط بسیار سخت شده است. اتفاقات خوبی در این مدت رخ نداد و کار برای ادامه همکاری سخت شده است. در نهایت تصمیم نهایی را سرپرست فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه اتخاذ خواهند کرد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: