پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در شهر بانکوک تایلند با عنوان جام Bangkok Century Cup برگزار شد و با پیروزی یونایتد در این بازی یک جام به این تیم اهدا شد.
به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی رسمی‌ای که اریک تن‌هاخ هلندی روی نیمکت منچستریونایتد نشست، همه چیز برای او عالی پیش رفت. علاوه‌بر نتیجه درخشان شاگردان تن‌هاخ در این بازی، پیروزی 4-0 مقابل لیورپول، نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در پایان مسابقه یک جام به یونایتد اهدا شد تا تن‌هاخ در اولین قدم، برای یونایتد یک جام به‌دست آورده باشد.
منچستریونایتد و لیورپول، برای آماده‌سازی جهت حضور در فصل آینده، این روزها در تور تابستانی به سر می‌برند. این دو تیم انگلیسی، در اولین مرحله از فرایند آماده‌‌سازی‌شان، تور آسیایی را انتخاب کرده و در این قاره به سر می‌برند.

دو تیم انگلیسی به دعوت تایلندی‌ها به این کشور رفتند تا اولین بازی تدارکاتی تابستانی خود را در این کشور برگزار کنند.

میزبانان تایلندی، دو تیم انگلیسی را به ورزشگاه ملی این کشور در شهر بانکوک، استادیوم راجامانگالا، دعوت کرده و دیدار امروز دو تیم را تحت‌عنوان جام بانکوک سنتری برگزار کردند. در نتیجه وقتی نتیجه بازی بعد از 99 دقیقه با پیروزی 4-0 یونایتد به پایان رسید، تیم پیروز باید در مراسم اهدای جام حضور می‌یافت.

YgQOVAsA8NrH

درحالی‌که بازیکنان منچستریونایتد در میانه زمین چمن راجامانگالا ایستاده بودند، اریک تن‌هاخ و برونو فرناندس به نمایندگی از آنها روی صحنه از پیش آماده شده رفتند تا جامی که تایلند به این منظور تدارک دیده بود را بالای سر ببرند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: