پایگاه خبری خانه فوتبال:

دلیل لغو اردوی پرسپولیس که برای 25 تیرماه هماهنگ شده بود مشخص شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در روزهای قبل اعلام شد که کاروان باشگاه پرسپولیس برای برپایی یک اردوی آماده سازی ۱۰ روزه، ۲۵ تیر (امروز) راهی کشور ترکیه خواهد شد تا علاوه بر تمرینات منظم، شاگردان یحیی گل‌محمدی چند بازی دوستانه هم انجام دهند.
این در حالی است که در روزهای اخیر اعلام شد که به دلیل فراهم نشدن اسپانسر برای تهیه هزینه این اردو، سرخ‌پوشان راهی اردوی ترکیه نخواهند شد و به همین دلیل شاگردان یحیی گل‌محمدی از روز گذشته در هتل آزادی تهران، اردوی شبانه روزی خود را تا روز سه شنبه ۲۸ تیر برگزار خواهند کرد؛ هر چند که گفته می‌شود هزینه این اردو دست‌کمی از برگزاری اردو در خارج از کشور ندارد!

این موضوع وقتی جالب‌تر خواهد شد که بدانیم در این باره گفته می‌شود سازمان لیگ (درصورت وجود این نامه) با نامه‌ای که به امضای حیدر بهاروند رئیس پیشین این سازمان رسیده بود به باشگاه‌ها اعلام کرده که هیچ باشگاه ایرانی نباید برای برگزاری اردو، راهی خارج از کشور شود مگر به ضرورت! البته به نظر می‌رسد برای برپایی اردوی آماده سازی، واژه ضرورت کارایی نخواهد داشت!

از طرف دیگر مدیران پرسپولیس مدعی شدند که به آنها گفته شده از بودجه باشگاه نباید برای برپایی اردو خارجی هزینه شود و به همین دلیل مدیران پرسپولیس به دنبال پیدا کردن اسپانسری بودند تا بتوانند اردوی ترکیه را برگزار کنند. در این بین یک اسپانسر بخش خصوصی تقبل کرده بود که مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای این اردو به باشگاه پرسپولیس بپردازد تا سرخپوشان راهی اردوی ۱۰ روزه در ترکیه شوند اما گویا خواسته‌های این اسپانسر غیرمعقول بوده به طوری که مدیران پرسپولیس قید همکاری با این اسپانسر را زدند.

گفته می‌شود این اسپانسر به ازای ۱۰۰ هزار دلاری که قصد داشت به پرسپولیس بپردازد خواهان فضاهای تبلیغاتی باشگاه برای چند ماه بوده است! این موضوع و برخی از مسائل دیگر باعث شده تا مدیران پرسپولیس قید این صدهزار دلار را بزنند تا در نهایت پرسپولیس در تهران اردوی خود را برگزار کند.

البته این روزها خبر می‌رسد که مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا بتوانند با فراهم کردن این مبلغ و پیدا کردن اسپانسر، اردوی خارجی تیم خود را برگزار کنند و باید دید که این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد یا سرخ‌پوشان تا پیش از شروع لیگ در تهران کار خود را ادامه می‌دهند؟!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: