پایگاه خبری خانه فوتبال:

عدم معارفه رسمی دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آستانه تبدیل شدن به یک حاشیه جدید برای این باشگاه است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیش از 20 روز که از معرفی حسین شهریاری و حسین خبیری به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند گذشته، اما هنوز معارفه آنها به صورت رسمی انجام نشده که این موضوع باعث شده تا این دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس نتوانند به صورت رسمی کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این باشگاه آغاز کرده و در جلسات شرکت کنند. این اتفاق در حالی رخ داده که وزرای اقتصاد، دادگستری و ورزش به عنوان سه عضو مجمع، احکام شهریاری و خبیری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کرده‌اند، اما اینکه چرا معارفه آنها در حدود یک ماه به تأخیر افتاده، از نکات عجیب است؛ این در حالی است که به علت استعفای ذوالفقارنسب و علیپور، هیات مدیره پرسپولیس سه عضو دارد و مدت‌هاست که اخباری از جلسات آنها بیرون نمی‌آید.

در این باره گفته می‌شود که برخی مسائل در عدم برگزاری معارفه این دو نفر وجود دارد. برای برگزاری جلسه مجمع، طبق قانون باید رئیس هیات مدیره دعوت‌نامه اعضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کند، اما از آنجا که بیژن ذوالفقارنسب از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داده و این باشگاه فعلا رئیس هیات مدیره ندارد، به همین دلیل نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل می‌تواند دعوت‌نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کند و مشخص نیست که رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس چرا تن به این موضوع نداده است؟ قرار بود هفته گذشته جلسه مجمع با حضور اعضای آن برگزار شود اما به همین دلیلی که گفته شد این جلسه برگزار نشد و رضا درویش هنوز دعوت‌نامه اعضای مجمع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای برگزاری این جلسه و معارفه دو عضو جدید هیات مدیره انجام نداده است!

اینکه چرا رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و نایب رئیس هیات مدیره از انجام این کار تا این لحظه سر باز زده مشخص نیست، اما چیزی که مشخص است این است که دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس از اتفاقات رخ داد بسیار گله‌مند هستند. این درحالی است که طبق قانون اگر چنین رویه‌ای ادامه پیدا کند، وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس راساً اقدام خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: