پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای شایعه مشکل خسرو حیدری برای حضور در ترکیه و آشپز ایرانی در اردو را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال روز گذشته به‌منظور برپایی اردویی در ترکیه، راهی آنکارا شد و بازیکنان این تیم نیز قرار است عصر امروز نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کنند.

آبی‌ها در شرایطی راهی ترکیه شدند که چند نفر از جمله حسین مرادمند و خسرو حیدری به دلیل برخی مشکلات نتوانستند راهی این کشور شوند. مرادمند به دلیل بحث سربازی خود از سفر بازماند و همچنین شایعاتی درباره مشکل پاسپورت مربی استقلال نیز منتشر شد.

باشگاه استقلال با رد این ادعا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر خلاف برخی شایعات منتشر شده، خسرو حیدری مربی استقلال به دلیل مسایل شخصی و با اجازه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با تاخیر به اردوی آبی‌پوشان اضافه می‌شود. ایشان مشکلی بابت پاسپورت ندارد.

علاوه‌بر این، خبری درخصوص سرو غذای ایرانی در محل اردوی آبی‌ها به گوش رسید. امروز این موضوع در رسانه‌ها منتشر شد که یک آشپز ایرانی قرار است در این اردوی ۸ روزه وظیفه تهیه غذای آبی‌پوشان را برعهده داشته باشد.

با این حال، در بخش دوم اطلاعیه استقلال این موضوع نیز تکذیب شده و آمده است: بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال از شرایط غذایی و خوراکی کمپ محل اقامت خود رضایت دارند و حضور آشپز ایرانی در اردو موضوعیتی ندارد.

قرار است شاگردان ریکاردو ساپینتو در این اردو، دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های استانبول اسپور و پندیک اسپور برگزار کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: