پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در مورد جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: با توجه به این که فولاد به مدت ۲ سال از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود، بازیکنی جذب نشد و تقویت تیم صورت نگرفت. فصل گذشته کلا ۵ روز فرصت بازیکن‌ گیری داشتیم، آن هم به این صورت که پنجره باز شد و ۲، ۳ بازیکن گرفتیم.
وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا سرگروه شدیم و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله یک‌ هشتم نهایی رسیدیم. خواسته مردم خوزستان و هواداران باشگاه این بود که ما در ادامه مسیر لیگ قهرمانان آبروداری کنیم و بتوانیم به مراحل بالاتر برسیم.

مدیرعامل فولاد درخصوص نحوه جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: با توجه به لیست جواد نکونام، رایزنی‌هایمان را کردیم و پی‌گیر شدیم تا بازیکنان مدنظر کادرفنی را با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد و هیات مدیره باشگاه جذب کنیم.

گرشاسبی در خصوش شایعات توافق ۱۰ یا ۲۰ میلیارد تومانی با برخی بازیکنان گفت: ارقام و اعدادی که مطرح می شود، واقعیت ندارد. خودرویی که پارسال خریدید را نمی‌توانید امسال با همان قیمت بخرید. ما هم همه چیز را باید با هم پیش ببریم. یکی از ۸ تیمی هستیم برای این که تیم خوبی داشته باشیم باید بازیکن بخریم. تنها ما نیستیم.

وی در مورد پرداخت بالای ۱۰ میلیارد تومان به احسان پهلوان یا فرشید اسماعیلی، اظهار داشت: وقتی سقف قرارداد را برای خرید بازیکن پیگیری کردیم گفتند برای هر ملی پوش در نهایت ۱۲ میلیارد، این حالت متأسفانه شکل گرفت و در حال تصویب بود ولی با توجه به فرصت کم تا بازی‌ها و این که تیم‌ها تقریبا ۷۰-۶۰ درصد بازیکنان را هم گرفته بودند، این ابلاغ از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صورت نگرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد درخصوص جذب اشکان دژاگه، عنوان کرد: یکی دو بازیکن مورد نیاز نکونام هستند که در خارج از کشور به‌سر می‌برند. یکی از آن‌ها بازیکن خارجی است. پس از توافقاتی که انجام دادیم ناگهان غیبش زد و دیگر نتوانستیم پیدایش کنیم! درباره دژاگه هم صحبت‌هایی شده که تا امروز تصمیم نهایی مشخص می‌شود.

گرشاسبی در مورد وضعیت آرش رضاوند برای ادامه کار در تیم فولاد، گفت: برای تعیین وضعیت رضاوند جلسه‌ای با آجورلو داشتیم که اعلام کرد سرمربی جدید استقلال او را در لیست قرار داده و دیگر بحث خاصی نیست. تا این لحظه موافقتی با درخواست جذب ما نشده و به احتمال زیاد این بازیکن به استقلال برمی‌گردد.

وی در مورداینکه آیا شایعات نارضایتی بازیکنان و کادرفنی فولاد از اردوی ترکیه این تیم صحت دارد، عنوان کرد: عدم رضایت نکونام از اردوی ترکیه کاملا کذب بوده و شایعه است. نمی دانم این اخبار از کجا بیرون آمده اما در صحبتی که او با من داشت، خیلی از شرایط راضی بود.

گرشاسبی در گفت‌وگو با برنامه در انتهای الوند، در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به عنوان نماینده باشگاه‌ها در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردیم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: