پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهمن ماه سال گذشته در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان در خصوص محمد بلبلی، باشگاه فولاد به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت 2 دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محکوم شد.

محمد بلبلی در فصل نقل و انتقالات برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور با عقد قرارداد به مدت 3 سال به تیم فولاد خوزستان پیوست. این در حالی است که باشگاه سپیدرود مدعی بود این بازیکن با آنها قرارداد دارد و بدون دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه جدا شده است.

باشگاه فولاد خوزستان فقط یک هفته زمان داشت تا به این رای اعتراض کند. پس از اعتراض باشگاه فولاد به این رای و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های گذشته انجام شد طبق آخرین نامه ارسال شده به باشگاه فولاد در حال حاضر برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی این محرومیت به صورت موقت رفع شده است و آنها می‌توانند برای خرید بازیکن اقدام کنند.

این محرومیت در حالی به صورت موقت بخشیده شده است که این تیم به دلیل همین محرومیت و ممنوعیت ثبت قرارداد بازیکنان جدید با گذشت چند هفته از نقل و انتقالات تابستانی تنها با شروین بزرگ به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کرده است. با حکم جدید قابل پیش بینی است که جواد نکونام برای مذاکره و خرید بازیکنان مدنظرش وارد اقدام شود و به صورت جدی این هدف را دنبال کند تا تیم منظمی را برای مسابقات فصل آینده لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: