پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس برای ماندن یا جدایی از این تیم شرایط ویژه‌ای دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شرزود تمیروف در نیم فصل گذشته لیگ برتر و با هدف تقویت خط حمله پرسپولیس به این تیم آمد تا به نوعی جای عیسی آل‌کثیر که مصدوم شده بود را بگیرد اما عملکرد ضعیف این بازیکن و ثبت تنها یک گل زده باعث شد تا حضورش در این تیم با اما و اگرهای زیادی روبرو شود.
شرایط تمیروف در پرسپولیس به گونه‌ای بود که خیلی‌ها شرایط او را با منوچهر صفروف مقایسه می‌کردند و همین موضوع احتمال جدایی این بازیکن را بسیار زیاد کرده بود. با شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس خبری از تمیروف نبود اما بعد از چند روز و با نظر یحیی گل‌محمدی، این بازیکن از ازبکستان به ایران بازگشت تا دوباره در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر شود.

بازگشت تمیروف به تمرینات باز هم موفقیت آمیز نبود و او در تمریناتی که با حضور هواداران و اصحاب رسانه انجام شد نشان داد که راه زیادی دارد تا به عنوان یک مهاجم تمام کننده و قابل اعتماد بتوان روی او حساب کرد! واکنش هواداران به عملکرد ضعیف تمیروف در آخرین تمرینی که درهای ورزشگاه شهید کاظمی به روی آنها باز بود به حدی زیاد بود که در اواسط تمرین، هواداران را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند تا فشار بیشتری به این بازیکن وارد نشود.

با این همه وضعیت تمیروف در پرسپولیس بسیار شکننده است؛ اگر باشگاه بتواند طبق خواسته سرمربی خود، مهاجم خوب و خارجی بگیرد جدایی تمیروف قطعی خواهد بود اما در صورتی که مهاجم یا مهاجمان مد نظر یحیی گل‌محمدی جذب نشوند آن وقت احتمال ماندن تمیروف در پرسپولیس بالا خواهد رفت. در واقع پلن B سرمربی پرسپولیس، حفظ تمیروف است اما در صورتی که مهاجم قابلی جذب شود جدایی این ازبکستانی بدشانس بسیار بالا خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: