پایگاه خبری خانه فوتبال:

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

بانک کشاورزی به مشتریان واجد شرایطی که دارای حساب جاری بدون دسته چک یا حساب کوتاه مدت یک درصدی باران هستند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این وام در قالب «طرح باران» به متقاضیان پرداخت می‌شود.

افرادی که خواهان وام ۱۰۰ میلیون تومانی هستند باید حداقل دو ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود اما حداقل ۱۲ درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این وام به ۲۴ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط ۴ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۳۴۷ تومان است. کل سود این وام ۱۲ میلیون ۹۷۶ هزار و ۳۳۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون به منظور تامین مالی مشتریان واجد شرایط خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح «کوثر» ارائه می‌دهد. مشتریان برای دریافت این وام باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود به شرط ایجاد خواب سپرده حداقل ۳ماهه، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارد و بیشترین مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه اعلام شده است. این وام به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود و کارمزد صفر تا چهار درصد دارد. میزان این کارمزد برحسب ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متغیر است. متقاضیان این وام نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان است. کل سود وام ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۰۴ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.

نگاهی به اهداف و عملکرد بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های دولتی ایران و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی به غیردولتی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی و … از جمله اهداف این مجموعه محسوب می‌شود.

این بانک تاالان جایزه مسئولیت اجتماعی ۱۴۰۰، تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید ۱۳۹۹، سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور و … را به دست آورده است.

بانک رفاه کارگران اخیراً از طرح جدید خود به نام وام بانک رفاه بدون ضامن رونمایی کرده است. این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.

از آنجایی که افراد زیادی برای دریافت تسهیلات اقدام می‌کنند، لازم است از واجدین شرایط باشید تا بی‌معطلی در صف دریافت وام قرار بگیرید. شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه به شرح زیر است:

مستمری بگیر یا حقوق بگیر این بانک باشید؛

در این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشید؛

نیازی به ارائه ضمانت ندارید؛

حتما باید در مرحله اعتبارسنجی، نمره اعتبار بالایی به‌دست آورید؛

لازم است مبلغ ناچیزی را صرف هزینه تشکیل پرونده، آبونمان و اعتبارسنجی کنید؛

ضمنا سقف این تسهیلات، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است؛

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام فوری بانک رفاه

طرح وام بانک رفاه بدون ضامن با سود ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه اعطا می‌شود. لازم به ذکر است که اگر سقف ۵۰ میلیون تومانی را انتخاب کنید، حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. البته باوجود قیمت‌های سر به فلک کشیده بهتر است از حداکثر مبلغ وام که ۱۰۰ میلیون تومان است، بهره ببرید. 

دیگر نوبت به آشنایی با مدارک لازم جهت دریافت وام رسیده است تا به راحتی و بدون نقص مدرک به شعب بانک رفاه مراجعه و تسهیلات مورد نیازتان را دریافت کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این وام صرفا به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر و مستمری بگیر بانک رفاه هستند. پس برای ارائه مدارک کار شما راحت است. چون حتما در این بانک حساب دارید و قبلا یک مرتبه موقع افتتاح حساب، مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل داده‌اید؛

اما در حالت کلی مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام، به شرح زیر است:

مدارک شخصی (محل کار، محل سکونت و…)

مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی و…)

فیش حقوقی در صورتی که حقوق بگیر بانک رفاه هستید؛

مدارک بازنشستگی و فیش کسر از حقوق در صورتی که مستمری بگیر بانک رفاه هستید؛

در ابتدا با مدارک فوق به شعب بانک رفاه مراجعه کنید؛ اگر به مدارکی بیش از مواردی که ما اشاره کردیم، نیاز بود مسئولین شعبه از شما می‌خواهند که در اسرع وقت با مدارک تکمیل شده مجددا به بانک مراجعه و سلسله‌مراتب دریافت تسهیلات را طی کنید.

منابع تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی قرار است از طریق صندوق ملی مسکن تامین شود که شاید تا یک ماه و نیم دیگر مقداری منابع در این صندوق تجمیع و پرداخت وام صورت گیرد.

آنطور که از شواهد و قرائن برمی‌آید مسئولان سازمان برنامه و بودجه، پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون  تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد را منوط به تجمیع اعتبارات در صندوق ملی مسکن کرده‌اند.

صندوق ملی مسکن بعد از تصویب قانون جهش تولید و تامین مسکن در مردادماه سال گذشته ایجاد شده که قرار بود منابع آن از راه‌هایی همچون مالیات‌های حوزه مسکن و ساختمان تامین شود. چند روز قبل رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که منابع خوبی به صندوق ملی مسکن تزریق شده است. اما ظاهرا به دلیل عدم توفیق در اجرای مالیات خانه‌های خالی و خانه‌های لوکس رقم قابل توجهی در این صندوق وجود ندارد.

آخرین پیگیری‌ها از پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی که آبان ماه سال گذشته با حضور رییس‌جمهور در شورای عالی مسکن به تصویب رسیده حاکی از آن است که پرداخت این وام منوط به تجمیع اعتبارات در صندوق ملی مسکن شده که فعلا موجودی آن کافی نیست. گفته می‌شود ممکن است تا حدود ۴۵ روز دیگر مقداری اعتبار به این صندوق تزریق و پرداخت وام مسکن روستایی آغاز شود.

این در حالی است که ۲۴ خردادماه، رییس بنیاد مسکن از دستور رییس‌جمهور برای پرداخت وام مسکن روستایی و موافقت سازمان برنامه با این دستور خبر داده بود؛ قولی که هنوز محقق نشده است.

دومین فهرست از متقاضیان تایید شده دریافت وام ودیعه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی به شبکه بانکی تحویل شد.

تاکنون حدود ۲۰۰هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه ثبت نام کرده‌اند و پالیش متقاضیان درحال انجام است. کسانی که سال گذشته این وام را دریافت کرده‌اند، امسال در اولویت دریافت وام قرار ندارند و برای همین تاکید شده است که مستاجران مشمول شرایط در سامانه ثبت نام کنند.

سهمیه وام اجاره امسال ۴ برابر سال پیش و به میزان ۴۰ هزار میلیارد تومان است که فقط به مستاجرانی که قرارداد آنها در سال ۱۴۰۱ منعقد شده است داده می‌شود. همچنین، تمام قراردادهای اجاره باید دارای کد رهگیری باشند در غیر این صورت از سوی سامانه رد خواهند شد.

علاوه بر این متقاضیانی که داوطلب دریافت وام ودیعه مسکن هستند و ثبت‌نام را انجام داده‌اند اما هنوز پیامکی دریافت نکرده‌اند به سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه مراجعه کرده و در بخش «مشاهده درخواست» با ثبت کدملی، وضعیت خود را استعلام کنند.

در هفته گذشته آخرین دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران مشمول دریافت این تسهیلات تدوین و سهمیه هر بانک عامل نیز پرداخت شد.

امسال به مستأجران تهرانی ۱۰۰ میلیون تومان، در کلانشهرها ۷۰ و سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ساله اعطا می‌شود.

اکنون سامانه وزارت راه و شهرسازی متقاضیان مشمول دریافت این وام را شناسایی و دومین فهرست از مستاجران تایید شده را به بانک‌های عامل معرفی کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: