پایگاه خبری خانه فوتبال:

ارزش سهام عدالت به آنچه که قرار بود نرسید.سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد . سهام عدالت دارای سود است. سود سهام عدالت به حساب مردم واریز شد .خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید

جزئیات واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان اعلام شد

رئیس سازمان بورس گفت:در خصوص سامانه انتقال سهام عدالت به وراث قولی که داده شده تا آخر شهریور است و ان‌شاءالله بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

عشقی رئیس سازمان بورس در حاشیه جلسه شورای عالی بورس نکاتی را مطرح کرد.

سوال:در رابطه با بانک ملی که مطرح کرده ابلاغیه بخشنامه سامانه ستاره هنوز نیامده توضیح بفرمایید.

عشقی:ابلاغیه را باید خود بانک باید منتشر کند از سوی سازمان بورس موردی برای ابلاغ وجود ندارد. بانک باید بر اساس مدل کسب و کار خود زیر ساخت خود را تنظیم و به مشتریان ابلاغ و کارها را انجام دهد.

سوال:سامانه متوفیان سهام عدالت به کجا رسید؟

عشقی:قولی که داده شد تا آخر شهریور است و ان شاء الله بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم. نیازمند تعامل گسترده با قوه قضائیه بودیم که در حال انجام است به سبب آن که تعداد این افراد زیاد است به صورت دستی قابل انجام نیست و برنامه برای الکترونیکی شدن است. بحث متوفیان و گواهی انحصار وراثت معمولا دستی در شهرستان‌ها در حال انجام است در حال فراهم ساختن زیر ساخت‌ها برای الکترونیکی شدن است.

سوال:بحث اصلاح نرخ سوخت صنایع به کجا رسید؟

عشقی:فعلا هنوز ۱۴۰۱ هستیم.

سوال:در رابطه با بازگشایی نماد غیر مستقیم سهام عدالت و اصلاح آیین نامه این موضوع به کجا رسید؟

عشقی:جلسه‌ها در این خصوص ادامه دارد، اما تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ نشده است.

پیش بینی می شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند و بنابراین امسال به هر نفر ۲ برابر سال گذشته سود پرداخت می شود.

علی رقم کاهش شدید ارش سهام و از جمله سهام عدالت , به علت افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات , سود پرداختی شرکت های بورسی افزایش داشته است .

پیمان حدادی دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان در امور سهام عدالت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با اشاره به اینکه سود نقدی پرداخت شده به سهامداران سهام عدالت سال گذشته حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بود، نوشت: با توجه به برگزاری مجمع فولاد و در پیش بودن مجامع فارس، جم، حکشتی، شراز، رمپنا و دیگر شرکت‌ها، پیش بینی می‌‌شود، سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.

سود سهامداران عدالت  چقدر می شود :

سود سهام عدالت سال ۹۹ برای دارندگان سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۵۰۰ هزار تومان بود و سود سهام عدالت سهام یک میلیونی هم حدود یک میلیون تومان بود.

حالا اگر قرار بر رشد ۱۰۰ درصدی باشد، سود سهام عدالت باید یک و دو میلیون تومان شود. این یعنی یک خانوار چهار نفره دارای سهام عدالت، امسال باید منتظر سود ۴ و ۸ میلیون تومانی باشند.

 دولت قبل در موضوع سهام عدالت غیرقانونی عمل کرد‌

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: