پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال به اظهارات اخیر مجری یکی از برنامه های ورزشی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات اخیر مجری برنامه ورزش و مردم واکنش نشان داد که متن این بیانیه به شرح زیر است:
" باشگاه استقلال از فصل گذشته پیگیر حق پخش غیر زنده خود بوده و بر همین اساس نامه نگاری‌ها و جلسات بسیاری با مدیران صدا و سیما برگزار شده است. متاسفانه نه تنها حق پخش محتوای زنده توسط صدا و‌ سیما پرداخت نشده، بلکه از محتوای غیر زنده هم که در همه دنیا به عنوان یک اصل و حق، پذیرفته شده، خبری نیست.

علاوه بر این، متاسفانه تلویزیون تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استقلال را هم نشان نمی‌دهد و به درآمدزایی باشگاه ضربه می‌زند. باشگاه استقلال از مسیر قانونی و اصولی، پیگیر حق خود و هوادارانش بوده و هست و این موضوع بر عکس گفته آقای پیمان یوسفی لج بازی نیست بلکه ایستادن بر حق و منطق است. لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند. 

به اطلاع آنها می‌رسانیم که همه مراحل قانونی لازم توسط باشگاه استقلال طی شده اما متاسفانه تلویزیون حق پخش زنده و غیر زنده را پرداخت نمی‌کند و باشگاه استقلال هم راهی ندارد جز این که حقوق خود و هوادارانش را پیگیری کند.  باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کند تلویزیون، یک بار درآمد خود از فوتبال را به صورت شفاف به اطلاع عموم برساند و مشخص شود آیا این درآمد به باشگاه‌ها می‌رسد یا خیر!

باشگاه استقلال وارد بورس شده و باید همه درآمدها و هزینه‌هایش شفاف باشد اما متاسفانه نه تنها حق پخش پرداخت نشده، بلکه جلوی درآمدزایی باشگاه هم گرفته می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: