پایگاه خبری خانه فوتبال:

در لیگ برتر انگلیس، لیورپول انتقام تمام ناکامی‌ها را از تیم تازه صعود کرده گرفت و سیتی در یک نیمه با درخشش هالند بازگشتی باشکوه به ثبت رساند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 18:30 ، 5 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها لیورپول به بردی پرگل رسید، سیتی یک بازگشت باشکوه به ثبت رساند و چلسی در شبی که خیلی زود 10 نفره شد با درخشش استرلینگ بردی مهم و ارزشمند بدست آورد.
لیورپول که در 3 هفته ابتدایی به 2 تساوی و یک شکست رسیده بود با توپ پر وارد میدان شد و مقابل بورنموث و تیم تازه صعود کرده به برتری 9 بر صفر رسید.

گل‌های لیورپول را دیاز 3 - 85 ، هاروی الیوت 6 ، آرنولد 28 ، فیرمینو 31 - 62  ، فن دایک 45 ، کریس مپام (گل به خودی) 46  ، کاروالیو 80  به ثمر رساندند.

UtlMkY0yAYjw

منچسترسیتی که در نیمه اول 2 بر صفر شکست خورده بود، در نیمه دوم یک بازگشتی دیدنی به نمایش گذاشت و به برد 4 بر 2 رسید.

هالند در دقایق 62 - 70 - 81 و برناردو سیلوا در دقیقه 53 برای پپ گواردیولا گلزنی کردند.

MKoiYQKmNOtV

چلسی نیز در یک بازی سخت و نفس‌گیر به برد 2 بر یک رسید. این تیم از دقیقه 28 با اشتباه بچگانه کونور گلگر 10 نفره شد.

گل‌های شاگردان توخل را رحیم استرلینگ در دقایق 47 و 63 به ثمر رساند.

K7r2rpERwxnF

لسترسیتی در بردن چلسی 10 نفره هم ناکام ماند تا شرایط برای راجرز بیش از پیش سخت‌تر دنبال شود. آنها اکنون با تنها یک امتیاز از 4 بازی در رده نوزدهم جدول قرار دارند.

برنتفورد نیز در روز نیمکت نشینی دوباره سامان قدوس به تساوی یک بر یک رسید. اورتون نیز با فرانک لمپارد هنوز به برد دست نیفتاده تا لمپارد در کنار راجرز بسیار جایگاه متزلزلی پیدا کنند.

XfH5UHjOkQ74

گلزنی یانت در دقیقه 84 باعث شد تا برنتفورد در مقابل اورتون به تساوی دست یابد

نتایج کامل لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

برنتفورد یک - اورتون یک

برایتون یک - لیدزیونایتد صفر

چلسی 2 - لسترسیتی یک

لیورپول 9 - بورنموث صفر

منچسترسیتی 4 - کریستال پالاس 2

در جدول لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و برایتون با 10 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و آرسنال با یک بازی کمتر و 9 امتیاز در رده سوم جای گرفته است. چلسی در رده ششم ، منچستریونایتد در رده هفتم ، لیورپول هشتم و برنتفورد در جایگاه نهم جای گرفته است.

L4oVvkRXAilu

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: