پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرونده شکایت از بازیکن پرسپولیس در فدراسیون فوتبال باز شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ماجرای حضور سینا اسد بیگی در پرسپولیس، از ابتدا مورد اعتراض ذوب آهن قرار گرفت و این باشگاه اصفهانی با غیرقانونی دانستن انتقال بازیکن، شکایت خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
پس از این اتفاق و برگزاری هفته اول لیگ برتر، اسدبیگی در دو بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک به میدان رفت تا اینطور به نظر برسد که مشکلی بابت حضورش در پرسپولیس وجود ندارد.

با اینحال دو باشگاه فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک با طرح شکایات مجزا، نسبت به حضور این بازیکن اعتراض خودشان را به سازمان لیگ ارائه و خواستار 3 بر صفر شده نتیجه بازی با قرمزهای تهران شدند.

در حال حاضر پرونده اسدبیگی در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در حال بررسی است. این پرونده بر اساس شکایت ذوب آهن باز شده و هنوز پرونده دو باشگاه فولاد و آلومینیوم در کمیته وضعیت مورد بررسی قرار نگرفته است.

به نظر می‌رسد در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، 3 بر صفر خواهند شد. بنابراین ممکن است پرسپولیس نیز با کسر امتیازِ چند بازی، به سرنوشتی مشابه گل گهر سیرجان دچار شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: