پایگاه خبری خانه فوتبال:

نامزد انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: هدفم این بود که بیایم و کار کنم تا وضعیت فوتبال را اصلاح کنم و سر و سامان بدهم، اما دوستان مجمع نپذیرفتند و به کسی دیگر رای دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز سه شنبه هشتم شهریورماه آغاز شد و در این انتخابات مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز‌الله محمدی، سه نامزدی بودند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ کردند و در نهایت مهدی تاج با کسب 51 رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

عزیزالله محمدی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت:  من روزی که در انتخابات شرکت کردم، مثل دوره قبل خواستم یک سری حرف ها بزنم  و در مصاحبه هایم زدم. دیشب نیز در یک برنامه تلویزیونی گفتم، گفتم که امروز تنها روز انتخاب رئیس فدراسیون نیست، روز تصمیم مجمع محترم فدراسیون فوتبال هم است که تصمیم بگیرند که آیا تحول و اصلاح را می‌خواهند یا نمی‌خواهند؟

وی در ادامه افزود: الان هر چه مجمع تصمیم گرفته برای ما محترم است. چون مسئولیت اصلی فوتبال برعهده مجمع فدراسیون فوتبال است. جوابگو هم فردا خودشان هستند. تا به حال هم جوابگو خودش بوده است.

عزیزالله محمدی در پاسخ به این سوال که دو سال پیش هم انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد، فکر می‌کنید برای مهدی تاج هم دو سال و نیم دیگر این اتفاق رخ میدهد؟، گفت: پیش بینی و قضاوت نمی‌کنم، هر چه خدا بخواهد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی ها گفتند که عزیز محمدی در این دو سال و نیم اگر می آمد و پس از دو سال و نیم می رفت و عرصه را برای دیگران باز می‌کرد، اما تاج و ماجدی اگر بیاییند این طور نیست، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، گفت: هدفم این بود که بیایم و کار کنم تا وضعیت فوتبال را اصلاح کنم و سر و سامان بدهم اما دوستان مجمع نپذیرفتند و به کسی دیگر رای دادند. دوستان مجمع نپذیرفتند و به کسی دیگر رای دادند. ما هم احترام میگذاریم انشالله که موفق باشند و هر کاری هم از دست ما بربیایید برای رشد فوتبال در خدمت هستم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: