پایگاه خبری خانه فوتبال:

در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های تراکتور سازی و هوادار تهران مقابل هم قرار گرفتند که 2 تیم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز از ساعت ١٧:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تیم فوتبال هوادار تهران رفت که نتیجه این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: سیدرضا مهدوی

کمک داوران: امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی

کارت زرد: فرزاد جعفری هوادار، ریکاردو آلوز تراکتور

کارت قرمز: - 

گل: - 

اتفاقات مهم بازی:

*دقیقه 30 ضربه قیچی برگ آن عباس زاده به شکل خطر ناک از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت. 

*دقیقه 84 ضربه سر خطرناک مهاجم تیم فوتبال تراکتور به شکل خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

الهامی:فرصتی به تراکتور ندادیم / از بازیکنان هوادار راضی هستم

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت:به غیر از آن کرنر و ضد حمله‌ای که تراکتور داشت، آنها فرصت دیگری نداشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم هواداران تهران بود و این دیدار در پایان با نتیجه  تساوی بدون گل به پایان رسید.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در پایان این دیدار، اظهار داشت: قبل از هر چیزی خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم و همیشه موقع حمایت شما بودیم. پوزش مطلبم برای دیروز چون ما دیروز ساعت 9 شب رسیدیم. اول باید به هر چهار گروه داخل زمین خسته نباشید بگویم تیم تراکتور وهواداران تراکتور که مایه لذت و شادابی این دیدار بودند.

وی ادامه داد: من از بازی لذت بردم، بازی کاملا تاکتیکی بود. بازی پر فشاری بود. فکر می‌کنم کاملا به آن چیزی که از نظر تاکتیکی از بچه‌ها می‌خواستیم انجام دادند. اولین بازی است که تراکتور در این فصل گل نزده است. به غیر از آن کرنر و ضد حمله‌ای که داشت، فرصت دیگری نداشتند.

سرمربی هوادار خاطر نشان کرد: تراکتور مثل مسابقه قبل بازی کرد و همه تیم‌ها را تحت فشار قرار می‌داد. از نظر گردش توپ از بچه‌ها راضی هستیم. می‌توانستیم در موقعیت‌ها خوب تصمیم بگیریم و بهتر میتوانستیم عمل کنیم. بازی خوبی بود به بردیف و گروهش خسته نباشید می‌گویم. جو، جو سنگینی بود. و بعد از بازی پرفشار فصل گذشته عالی قضاوت کرد.

بردیف: از تساوی راضی نیستم /متوجه هستم هواداران تراکتور ناراحت هستند

قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم هواداران تهران بود و این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان این دیدار، اظهار داشت: همان طور که گفته بودم بازی سختی خواهد بود همان طور هم شد. فرصت های که داشتیم کم بود و از همان فرصت ها نتوانستیم استفاده کنیم و از نتیجه راضی نیستیم. ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

وی در ادامه افزود: بله من با شما موافق هستم، بازی تاکتیکی می خواستیم انجام بدهیم اما نشد.شاید دلیلش این باشد که بچه ها یک مقدار نگران هستند که ننوانستند نتیجه بگیرند. بله ما مهاجم نداریم. ما یک مهاجم خریده ایم و در بازی بعدی در حمله فکر می کنم راحت تر باشیم. بحث روانشناسی نیست و فکر می کنم ما مشکل را حل خواهیم کرد.

اعتراض به سبک پرشورها/ تماشاگران تراکتور قبل از سوت بازی ورزشگاه را ترک کردند

در چهارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های تراکتور و هوادار به تساوی بدون گل بسنده کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های تراکتور تبریز و هوادار تهران به مصاف هم رفتند که در پایان با تساوی بدون به کار خود پایان دادند.

در این بازی تماشاگران تراکتور که به تماشاگران پرشور معروف هستند به نشانه اعتراض و نارضایتی از عملکرد تیم فوتبال تراکتور از دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کردند. ترک بی سروصدای تماشاگران حمایت هواداران از تراکتور را همچنان نشان می دهد.

تراکتور در پایان هفته چهارم هنوز نتوانسته است بردی را بدست آورد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: