پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار به برتری رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و هوادار از ساعت 19 امروز در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری سه بر یک سرخ پوشان تمام شد.
شاگردان یحیی گل محمدی که فصل گذشته در دو بازی مقابل هوادار با نتایج صفر بر صفر و دو بر دو متوقف شده بودند، با این نتیجه نخستین برد خود مقابل هوادار را در لیگ برتر کسب کرده و با 11 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کردند.

همچنین تیم ساکت الهامی نیز با متحمل شدن دومین باخت خود 5 امتیازی شد و تا رده ششم پایین آمد.

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: حسن ظهیری و محسن سلطانی

کارت زرد: سپهر روزی طلب، محمد جواد محمدی، نیما انتظاری و داریوش شجاعیان از هوادار/ علی نعمتی، مهدی ترابی و سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی از پرسپولیس

کارت قرمز: امیرحسین پورمحمد(1+90) از هوادار

گل: یورگن لوکادیا(13) و سعید صادقی(37 و 61) برای پرسپولیس، داریوش شجاعیان(82- پنالتی) برای هوادار

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، فریبرز گرامی، عزت الله پورقاز، محمدجواد محمدی(63- داریوش شجاعیان) سپهر روزی طلب(78- سعید سحرخیزان) بابک مرادی(40- امیرحسین پورمحمد) محسن سفید چغایی، مهدی عبدی(82- فرزاد جعفری) معین عباسیان(40- ایمان غلامی) نیما انتظاری و سیدمحمد میری

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی(76- محمد عمری ) سعید صادقی(88- کمال کامیابی‌نیا) مهدی ترابی(88- سیامک نعمتی) امید عالیشاه(31- سینا اسدبیگی) و یورگن لوکادیا(76- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل محمدی 

دقایق حساس

دقیقه 3

ارسال کرنر معین عباسیان روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر عزت‌الله پورقاز به موقعیت خطرناکی برای هوادار تبدیل شد اما قبل از آن بیژن حیدری خطای بازیکن تیم میزبان روی بیرانوند را اعلام کرد.

دقیقه 10

روی ارسال سروش رفیعی با دو ضربه سر ولسیانی به پورعلی گنجی پاس داده شد اما پس از دفع ضربه سر این مدافع با مشت فراهانی، دانیال اسماعیلی فر با شوتی بی دقت توپ را به آسمان زد.

دقیقه 13

سعید صادقی با پاس در عمقی زیبا بین مدافعان هوادار توپ را به اسماعیلی فر رساند و این بازیکن نیز با پاس در عرض لوکادیا را در مقابل دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم هلندی با هوشیاری با پای چپ خود گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند. البته در تصاویر تلویزیونی مشخص بود پیش از ارسال پاس اسماعیلی فر توپ به صورت کامل از خط بیرون نرفته بود.

دقیقه 20

توپ ربایی امید عالیشاه سبب خلق موقعیت برای پرسپولیس شد و این بار صادقی توپ را به لوکادیا رساند که این بار مهاجم سرخ پوشان توپ را از مقابل دروازه خالی هوادار به آسمان فرستاد.

دقیقه 26

ارسال ضربه ایستگاهی سعید صادقی روی دروازه هوادار با ضربه سر گئورگی گولسیانی در اختیار فراهانی قرار گرفت.

دقیقه 37

پس از دفع توپ اشتباه محمد میری، توپ در گوشه سمت راست محوطه جریمه هوادار به سعید صادقی رسید و این بازیکن نیز پس از آوردن توپ روی پای چپ خود و گذر از یک مدافح حریف ضربه دقیقی زد که این شوت پس از برخورد به تیر عمودی سمت چپ دروازه فراهانی به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 3+45

ضربه سر پورقاز از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 60

ارسال خطرناک مهدی ترابی پشت مدافعان هوادار با عبور از ولیسانی و لوکادیا به فراهانی رسید.

دقیقه 62

دفع ناقص فریبرز گرامی در میانه‌های زمین توپ را به سعید صادقی رساند و این بازیکن با پیشروی به سمت دروازه هوادار با ضربه ای فنی گل سوم سرخ پوشان را از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و موفق به ثبت دبل شد.

دقیقه 82

بیژن حیدری برخورد توپ به دست مرتضی پورعلی گنجی را پنالتی اعلام کرد که داریوش شجاعیان برخلاف جهت حرکت بیرانوند با ضربه‌ای محکم توپ را به زیر طاق دروازه پرسپولیس فرستاد.

دقیقه 87

فرصت خطرناک برای پرسپولیس که توپ مهدی ترابی در آغوش فراهانی قرار گرفت.

دقیقه 2+90

میلاد فراهانی ضربه ایستگاهی سیامک نعمتی را در دو ضرب دفع کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: