پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم هلندی شکار بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات لقب گرفت تا این باشگاه به هدف بزرگ خود دست یابد.
به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که همه چیز تا روز گذشته برای انتقال مهاجم برزیلی فراهم شده بود و پرسپولیس در مذاکره با کوریتیبا به توافق درباره مبلغ رضایت‌نامه و دیگر مسائل دست یافته بود، ناگهان همه چیز تغییر کرد و گزینه هلندی به توافقی بزرگ با سرخ‌ها رسید.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و کارنامه‌دار از چندی پیش موردتوجه یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس بود اما مسائل مالی مانع از توافق می‌شد تا در نهایت شب گذشته طی مذاکراتی جدید با مدیران پرسپولیس توافق حاصل شود و او قرارداد خود را به امضا رساند.
مهاجم ۲۸ ساله هلندی که سابقه بازی در تیم آیندهوون را نیز در کارنامه دارد و طی ۱۲۷ بازی برای این تیم موفق به ثبت ۴۵ گل در لیگ هلند شده، شب گذشته در ترکیه حضور داشت و در نهایت طی مذاکرات فشرده با مدیران باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به امضا برساند. لوکادیا بعد از جدال این تیم با ذوب‌آهن راهی تهران خواهد شد و عکس یادگاری خود را خواهد گرفت تا رسما وی در نوک پیکان تیم سرخ پوش پایتخت معرفی شود.

پرسپولیس طی فصول اخیر به شدت به دنبال جذب مهاجم بود که هر بار به دلایلی در این راه ناکام می‌ماند اما به نظر می‌رسد اینبار ماجرا نهایی شده تا آنها یکی از ستاره‌های هلندی را در خط حمله خود در اختیار داشته باشند و نقل و انتقالات را به بهترین شکل به خط پایان برسانند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: