پایگاه خبری خانه فوتبال:

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن باشید همانگونه که مردم و رسانه‌ها دلسوز هستند، ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون هم باید پاسخگو باشند‌.
به نقل از فارس، منصور قنبرزاده پس از اتمام جلسه امروز اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در ابتدای جلسه ریاست فدراسیون توصیه‌هایی داشت و تقسیم کار کردیم. تنها دادیم این تقسیم کار و پروتکل هایی را در هیأت رئیسه مشخص شد، رعایت کنیم.وی افزود: درباره محتوای جلسه و مواردی که رسانه‌ها مدنظر دارند مقرر شد مانند سابق سخنگوی هیات رئیسه صحبت کند. ضمن ارادت به همه خبرنگاران مجاز نیستم درباره موضوع پروتکل شده صحبت کنم.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره اینکه اصولی شفاف درباره وضعیت تیم ملی صحبت نکرد، گفت: هر صحبتی اصولی کرده طبق مسئولیت هایش بوده و اجازه بدهید در این مورد هیچگونه اظهارنظری نکنم.

قنبرزاده درخصوص اینکه با توجه به محدودیت زمانی این ابهامات و بازی‌ها فقط کار را بدتر می‌کند، گفت: مطمئن باشید به همین دلیل جلسه اضطراری تشکیل شده و جلسه فوری داشتیم که مسائل و کارها را پیش ببریم. مطمئن باشید همانگونه که مردم و رسانه‌ها دلسوز هستند، ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون هم باید پاسخگو باشند‌. قطعا آنها کمتر از مردم و رسانه ها دلسوز نیستند ولی صحبت کردن ایجاد حاشیه می‌کند‌‌‌‌ قرار ما این است که دیگر حاشیه نباشد و هرکسی مطابق مسئولیت‌هایش رفتار کند. بیشتر از این نمی‌توانم توضیح بدهم.

وی درباره زمان برگزاری جلسه بعدی هیات رئیسه، گفت: مشخص نشده و اطلاع رسانی خواهد شد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا اسکوچیچ در اردوی تیم ملی در اتریش سرمربی است، پاسخ داد: من درباره اسکوچیچ و تیم ملی مجاز به صحبت نیستم. درباره همه مسائل در هیات رئیسه بحث شده اما سخنگوی فدراسیون باید توضیح بدهد. با صداقت می‌گویم در جریان  موضوعات هستم اما صحبت نمی‌کنم. در جریان جلسه هستم اما مطمئن باشید از من چیزی در نمی‌آید.

قنبرزاده درخصوص اینکه آیا شهره موسوی نیز در جلسه امروز حضور داشت‌، گفت: من نمی توانم توضیح بدهم‌. در جلسه حضور داشتم اما نمی خواهم چیزی بگویم.  وی درمورد اظهارات اخیر احمد راستینه، نماینده مجلس شورای اسلامی علیه رئیس فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: راستینه چه کسی است؟ نماینده مجلس کجا است؟ 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به ادعای اشتباه یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه او رئیس فراکسیون ورزش مجلس است، توضیح داد:  رئیس فراکسیون ورزش که فروردین است. من راستینه را نمی‌شناسم و به همین دلیل درباره‌اش اظهارنظر نمی‌‌کنم.

قنبرزاده درباره اینکه آیا تلویزیون هم نمی‌بیند، گفت: خیلی کم. باور کنید برنامه‌های ورزشی را خیلی کم می بینم.  وی درخصوص موضع صدا و سیما نسبت به تیم مدیریتی فعلی فدراسیون، عنوان کرد: در این مورد هم هیچ صحبتی ندارم‌. مردم قضاوت می‌کنند اما به حدی برنامه زدن برخی دوستان تکراری شده که اجازه بدهید خود مردم قضاوت کنند. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه تیم ملی باید با مربی‌ای که قرار است در جام جهانی روی نیمکت بنشیند در دو بازی دوستانه به مصاف اروگوئه و سنگال برود، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید هیات رئیسه دلسوز است و همه مسائل را بررسی و تحلیل می‌کند‌. تصمیم مناسبی هم می‌گیرد. مطمئن باشید در جلسه امروز درباره فردی تصمیم گرفته نشد‌ و درمورد مسائل کلی صحبت کردیم.

قنبرزاده درخصوص دلیل غیبت خود در جلسه با مدیران باشگاه ها، گفت: من در سفر کربلا و نایب الزیاره دوستان بودم. در این جلسه حضور نداشتم.

وی درخصوص اینکه آیا هیات رئیسه فعلی فدراسیون ترکیب همگنی دارد، توضیح داد: هیات رئیسه بسیار عالی است. با کمال آرامش کار می‌کند و به ویژه باید از میرشاد ماجدی تشکر کنیم که بسیار همراه بود و فدراسیونی را تحویل داد که اکنون منابع مالی خوبی دارد. باید از همراهی او و سایر اعضای هیات رئیسه تشکر کنیم.

نایب رئیس فدراسیون درباره احتمال تجمع عصرگاهی برخی افراد در مقابل ساختمان فدراسیون و اینکه آیا برخی افراد در این زمینه خط نمی‌گیرند، گفت: کار هیات رئیسه با تجمع یا بی تجمع انجام می‌شود و هیات رئیسه راه خودش را می‌رود. از لحاظ سازمانی، قانونی، کار تعریف شده و وظیفه‌ای که برعهده هیات رئیسه است شانه خالی نمی‌کند. امروز شاید به برخی دوستان توصیه کردند از پارکینگ خارج شوند اما من گفتم از رسانه فرار نمی‌کنم و باید حقیقت را به رسانه بگویم‌ ولی ما پروتکل داریم و درباره مسائل مورد اشتیاق رسانه‌ها باید سخنگو صحبت کند.

قنبرزاده درخصوص بلیت فروشی جام جهانی، عنوان کرد: در این زمینه اطلاعاتی ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم اظهار نطر کنم.

وی درمورد اینکه تاج در برنامه‌ای قبل از انتخابات به صراحت تاکید کرد او و تیم همراهش در صورت حضور در فدراسیون با کی روش مذاکره خواهند کرد، گفت: در این مورد صحبت نمی کنم. فدراسیون فوتبال سخنگو دارد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درمورد احتمال بازگشت عبدالکاظم طالقانی به هیات فوتبال خوزستان، توضیح داد: از این موضوع هم اطلاعی ندارم‌. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: