پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبرنگار پرتغالی علیه ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو شیطنت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز(یکشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف استوریل رفت و در لحظات پایانی به تساوی یک بر یک دست یافت.
در این بازی مهدی طارمی ستاره ملی پوش کشورمان در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.  تک گل پورتو را طارمی در دقیقه 9+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا این تیم یک امتیاز مهم خارج از خانه را بدست آورد.

خبرنگار شبکه SportTV بعد از این بازی به سراغ مهدی طارمی رفت و در ابتدای درباره بازی سوال کرد که ستاره ایرانی پاسخ داد: قبل از آغاز بازی می دانستیم دیدار سختی داریم. در نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را ارائه کنیم اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. ما تیم برتر میدان بودیم ولی از موضعیت های خود استفاده نکردیم.

خبرنگار این شبکه دست به شیطنت زد و از طارمی درباره تلاش این بازیکن برای شبیه سازی و فریب دادن داوران در محوطه جریمه سوال کرد که در بازی با اتلتیکو به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد.

طارمی خنده طعنه آمیزی کرد و به سختی به زبان انگلیسی به خبرنگار گفت: آیا این سئوال شما است؟ آیا آن بازی را دیدی؟

خبرنگار در پاسخ به طارمی گفت: بله آن صحنه را دیدم ولی نظر شما را می‌خواهم بدانم. مهاجم ایرانی که با زبان انگلیسی و به سختی صحبت می‌کرد، گفت: پای چپ من زیر پای ویتسل بود. من باید از سمت راست می‌رفتم. این شبیه سازی نبود بلکه برخورد انجام شد.

طارمی بعد از این سوال به خبرنگار پرتغالی گفت شما سوال غیر از بازی می‌پرسید و من مسئول پاسخ دادن به این سوالات نیستم. در نهایت ستاره ایرانی به همین خاطر مصاحبه اش را نیمه تمام گذاشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: