پایگاه خبری خانه فوتبال:

شکایت باشگاه استقلال از اتفاقات بازی با گل گهر موارد مختلفی را شامل می‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، همانطور که شب گذشته در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل گل گهر اعلام شد؛ باشگاه استقلال امروز شکایت خودش از اتفاقات و حواشی دقایق پایانی دیدار هفته هفتم را پیگیری کرد.
شکایت استقلال فقط شامل کارت قرمز ساپینتو نیست و این باشگاه به موضوعات مختلفی اعتراض دارد. استقلال معتقد است در حالیکه پنالتی اعلام شده توسط داور درست بوده، کارشناسان داوری آن را تایید کرده‌اند و حتی مربی گل گهر نیز در کنفرانس خبری بر درستی تصمیم داور صحه گذاشته، چرا مربیان و نیمکت نشینان حریف به سمت نیمکت استقلال آمده یا در کنار نقطه کرنر به سمت کمک داور رفتند و شدیدا اعتراض کردند؟

نکته بعدی شکایت استقلال ارائه اطلاعات دروغین به داور مسابقه است. این باشگاه معتقد است مربی تیم گل گهر بین دو نیمه به داور اعلام کرده که ساپینتو به زبان پرتغالی توهین می‌کند. او همچنین پس از اعلام پنالتی و قبل از اخراج ساپینتو نیز به کمک داور و داور وسط اعلام کرده سرمربی استقلال به زبان پرتغالی توهین و فحاشی می‌کند. باشگاه استقلال معتقد است این اظهارات خلاف واقع و دروغین روی تصمیم گیری داور تاثیر گذاشته و باعث اخراج ساپینتو شده است. در حالیکه هیچ مربی هنگامی که می‌تواند با یک پنالتی بازی بیرون از خانه خودش را برنده شود حتی اگر تازه کار هم باشد دست به چنین رفتارهایی نمی‌زند.

مورد بعدی شکایت استقلال اعتراضات و توهین اعضای تیم گل‌گهر و همچنین برخی افراد روی سکوها است. باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های مربی گل گهر در کنفرانس خبری پس از بازی و همچنین سرپرست این تیم علیه ساپینتو اعتراض دارد و این اظهارات را توهین به سرمربی خودش می‌داند. علاوه بر این، توهین برخی افراد روی سکوها به تیم داوری نیز مورد اعتراض استقلالی‌ها است. ضمن اینکه باشگاه استقلال در شکایت خودش به اعتراضات نیمکت نشینان گل گهر به تیم داوری، حضور آن‌ها در محوطه فنی استقلال و اعتراض شدید به اعضای این تیم نیز اشاره دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: