پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال کشورمان تنها شانس فوتبال آسیا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جام جهانی 2022 قطر از تاریخ 29 آبان آغاز می شود. در همین رابطه سایت «فوتبال رنکینگ» با ارائه مدل شبیه ساز به بررسی شانس 32 تیم جام جهانی پرداخت.
تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز رقابت می کند. در مدل شبیه ساز این رسانه شاگردان کارلوس کی روش امید دوم صعود از مرحله گروهی بعد از انگلیس شد.
سه شیرها با 43 درصد شانس اول صعود از مرحله گروهی و ایران با 20 درصد بالاتر از آمریکا و ولز شانس دوم صعود از مرحله گروهی است.

طبق آمار ارائه شده از سوی این رسانه ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به مرحله گروهی را دارد و بقیه 5 تیم آسیایی یعنی استرالیا، عربستان، ژاپن، کره جنوبی و قطر شانسی برای صعود ندارد.

7xwOyVNePzyQ

طبق مدل شبیه ساز این رسانه تیم‌های آرژانتین، برزیل، هلند، پرتغال، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، دانمارک، اروگوئه، انگلیس، آلمان، کرواسی، سوئیس، اکوادور، ایران و لهستان، 16 تیم صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند بود.

به مرحله یک‌چهارم نهایی هم تیم‌های برزیل، آرژانتین، هلند، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، پرتغال و دانمارک راه پیدا می کنند و تیم‌های برزیل، آرژانتین، فرانسه و هلند به نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

فینال جام جهانی 2022 قطر را هم برزیل و آرژانتین برگزار می کنند که در نهایت برزیل قهرمان جهان خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: