پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: معاون حقوقی استقلال را نمی‌شناسم که بخواهم جوابش را بدهم.
علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره زمان بازگشت برخی داورانی که در تست ابتدای فصل رد شده بودند به لیگ برتر، اظهار داشت: این داوران از هفته دهم به لیگ برتر اضافه می‌شوند. به نفراتی مثل مهدی سیدعلی، محمد حسین‌زاهدی‌فر، میثم حیدری، رضا عادل، علی صفایی و ... که جزء داوران بزرگ کشور ما هستند نیاز داریم و باید بیایند و بار بزرگ داوری را به دوش بکشند.
وی افزود: البته این داوران به دلیل دوری چند ماهه باید ابتدا در لیگ یک قضاوت کنند تا با کسب آمادگی از هفته دهم به بعد از آنها در لیگ برتر استفاده شود.  مانند کاری که در دوره داوری خودمان انجام می‌شد. داوران ما ثابت می‌کنند نجیب‌ترین، شریف‌ترین، پاک‌ترین و درست‌کارترین قشر فوتبال کشور هستند.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص نگرانی باشگاه‌ ذوب آهن از داوری دیدار این تیم با استقلال با توجه به انتقادات آبی‌پوشان از وضعیت داوری پس از بازی با فولاد، گفت: هیچ باشگاهی نگران داوری نباشد زیرا داوران ما آماده، توانمند و کاربلد هستند. آمادگی خوبی هم دارند و همه آنها باشرف‌ترین قشر فوتبال هستند.

خسروی درمورد اظهارات شب گذشته فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال علیه خودش مبنی بر اینکه خسروی به عنوان عضو کمیته داوران نباید در یک برنامه تلویزیونی کارشناسی کند، گفت: من اصلا او را نمی‌شناسم که پاسخی برای حرف‌هایش داشته باشم. وی را در فوتبال به رسمیت نمی‌شناسم. هرکسی علیه من صحبت می‌کند. از شرق و غرب درباره من حرف می‌زنند. از این حرف‌ها زیاد شنیده‌ام. من 30 سال است کارشناسی می‌کنم و معمولا پاسخ افراد فوتبالی را می دهم. رئیس کمیته داوران هم شب گذشته حرف‌های لازم را زد و هرکسی به داوران توهین کند، به کمیته اخلاق فراخوانده می‌شود.

وی درباره بیانیه اخیر باشگاه استقلال و انتقاد از نقد پذیر نبودن کمیته داوران گفت: این کمیته ثابت کرده بهترین کمیته داوران تاریخ فوتبال کشور است زیرا همه اعضایش مسابقات سطح بالای فوتبال مملکت را قضاوت کرده و اعضایش سابقه حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک را دارند. خود من به عنوان عضو کمیته داوران منتقد داوری هستم. مگر می شود کمیته داوران نقد را قبول نکند؟ از نقد و کسی که چیزی را به ما یاد بدهد، استقبال می‌کنیم. همیشه از یاد گرفتن و انتقادات مثبت استقبال کرده اما مقابل تخریب می‌ایستیم. درباره سایر مسائل کمیته اخلاق باید پاسخ بدهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: