پایگاه خبری خانه فوتبال:

مشکل عدم پرداخت مالیات سرمربی اسبق پرسپولیس همچنان پیش‌روی مسؤولان این باشگاه قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعداز جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس موضوع پرداخت مالیات این مربی و تیم این باشگاه بارها مطرح شد و حتی این مربی کروات، پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد تا بتواند از این طریق مشکلش حل شود.
به دلیل عدم پرداخت مالیات برانکو در طی این سال‌ها این مربی در ایران ممنوع‌الخروج شده و در صورتی که به هر دلیلی بخواهد به ایران بیاید برای خروج از کشور با مشکل مواجه می‌شود. از طرف دیگر بدهی مالیاتی برانکو جزو بدهی‌هایی است که در پرسپولیس تعیین تکلیف شده  اما تا به حال اقدام عاجلی برای پرداخت آن صورت نگرفته است.

در این چند سال که از رفتن برانکو از پرسپولیس می‌گذرد مشکلات مدیریتی و تغییرات در این باشگاه باعث شده تا به درخواست‌های این مربی کروات توجه نشود. در حالی که صحبت از بدهی مالیاتی 11، 12 میلیارد تومانی برانکو مطرح شده اما اصل بدهی مالیاتی 4 میلیارد تومان است و بقیه مبلغ اضافه شده جرائمی است که در این سال‌ها به آن تعلق گرفته و به همین خاطر این رقم پیش‌روی باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

مسؤولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که با بخشش جرائم این قرارداد با پرداخت 4 میلیارد تومان بتوانند این مشکل را برطرف کنند و اجازه ندهند که یک شکایت دیگر از این باشگاه در مراکز کنونی فیفا علیه سرخ‌پوشان به راه بیفتد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: