پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به برد روز گذشته این تیم مقابل ملوان و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر واکنش نشان داد.
حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: درباره نیمه اول بازی حرف نزنیم بهتر است! پرسپولیس هیچ چیزی برای گفتن نداشت و این در حالی است که انتظار بیشتری از این تیم با این همه بازیکن می‌رود. انتظار داشتیم که پرسپولیس بهتر بازی کند اما در نیمه اول خیلی بد بودند. در نیمه دوم پرسپولیس شکل بهتری پیدا کرد و کمی به بازی سرعت داد. این مسئله باعث شد تا پرسپولیس کمی بالاتر بازی کند.

وی افزود: در نیمه اول هیچ حرکتی از کنار زمین نداشتیم و کاملاً بدون خطر بازی کردیم، اما در نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد و روی یک ارسال، لوکادیا گل زد. پرسپولیس زمانی که با دو مهاجم بازی کرد، فشار بیشتری به ملوان آورد و این موضوع باعث شد تا این تیم عقب‌تر بازی کند. وقتی پرسپولیس به گل رسید، باید فشار را بیشتر می‌کرد تا باز هم به گل برسد، اما آنها به یک گل اکتفا کردند. به ملوان فرصت دادیم که خوشبختانه آنها استفاده نکردند، اما در مجموع به چیزی که مهم بود رسیدند و سه امتیاز را کسب کردند. به نظر من با شرایط موجود در نحوه بازی پرسپولیس باید تغییر و تحولاتی صورت بگیرد و این تیم هجومی‌تر بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که در کنفرانس خبری بعد از بازی گفته بود پرسپولیس خیلی خوب و جذاب بازی کرده، تصریح کرد:‌ من به حرف مربی تیم احترام می‌گذارم و او حتما از دید خود این صحبت‌ها را مطرح کرده اما من که از بیرون بازی را می‌بینم نظر دیگری دارم. زمانی می‌توان که یک تیم خوب بازی می‌کند که در هر نیمه حداقل شش هفت موقعیت داشته باشد، اما در نیمه اول کسی چنین چیزی ندید. هر چند که در نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد.

درخشان در پاسخ به این سؤال که دلیل بد بازی کردن پرسپولیس در بازی با ملوان چه بوده، افزود: در نحوه بازی کردن باید کمی بازنگری صورت بگیرد. اگر پرسپولیس بخواهد با همین روند پیش برود مشکلات زیاد خواهد شد اما این تیم نیاز دارد که بیشتر از اینها هماهنگ شود تا سرعت بازی بالا برود.

وی در پاسخ به این سؤال که بردهای اقتصادی پرسپولیس خطرسازی نیست، گفت: باید هر دو طرف ماجرا را ببینیم، یک طرف کسب سه امتیاز است که بسیار اهمیت دارد، اما طرف دیگر این است که همیشه نمی‌شود به برد با یک گل اکتفا کرد، چرا که شاید گاهی گرفتار شوید. باید نوع بازی پرسپولیس بهتر شود تا با گلهای بیشتری بتوانند از زمین بیرون بیایند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم با شرایط فعلی می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد، تصریح کرد: بله، قطعا پرسپولیس قواره یک قهرمان را دارد، اما رقبای این تیم هم شق‌القمر نکرده‌اند. پرسپولیس شرایطش متفاوت است چرا که از این تیم انتظارات بالاست و باید تهاجمی‌تر بازی کنند، چون هواداران چنین پرسپولیسی را دوست دارند. به نظر من باید در شیوه بازی پرسپولیس تجدید نظر شود تا این تیم دچار مشکل نشود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: