پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن منچستریونایتد نسبت به اقدام غیرحرفه‌ای خود در بازی مقابل تاتنهام واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته باشگاه منچستریونایتد به دلیل بی‌احترامی رونالدو او را از حضور در تمرینات اصلی تیم اخراج کرد.
در بازی مقابل تاتنهام رونالدو فرصت بازی در زمین را پیدا نکرد و برای دومین بار در این فصل، پیش از پایان مسابقه زمین مسابقه را ترک کرد. کریستیانو حتی صبر نکرد تا در رختکن با دیگر بازیکنان به خاطر این برد مهم خوشحالی کند و سریعا اولدترافورد را به مقصد خانه ترک کرد.
این موضوع با عصبانیت سرمربی منچستریونایتد همراه شد و طبق گزارش‌ها این بازیکن تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات تیم را ندارد.

Hqjij0MBwGoo

رونالدو نسبت به این تصمیم منچستریونایتد واکنش نشان داد و گفت: همانطور که همیشه در طول دوران حرفه ای خود انجام داده ام، سعی می‌کنم با احترام نسبت به همکارانم، حریفان و مربیانم زندگی کنم و با احترام بازی کنم. این تغییر نکرده است ، من همیشه سعی کرده‌ام الگوی جوانانی باشم که در تمام تیم‌هایی که من حضور داشته‌ام رشد کرده‌اند. متأسفانه این همیشه ممکن نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر احساس می کنم که باید در کارینگتون سخت کار کنم، از هم تیمی هایم حمایت کنم و برای هم چیز در هر بازی آماده باشم. تسلیم شدن در برابر فشار یک گزینه نیست‌ و هرگز نبوده است. این منچستریونایتد است و ما باید متحد باشیم. به زودی دوباره با هم خواهیم بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: