پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو باورنکردنی است. این تغییرات در محصولات ایران خودرو بیشتر محسوس بود.قیمت خودرو سوال برانگیز است.قیمت خودرو مصرف گنندگان را گیج کرده است. قیمت خودرو دوباره بی ثبات شده.قیمت خودرو مردم را به خودرو دارشدن ناامید کرده است.

قیمت خودرو امروز 13 آبان 

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از گران شدن خودروهای پژو، دنا، کوییک، ساینا و تیبا از ابتدای هفته تا امروز است.

 بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو در یک هفته گذشته حاکی از جهش خیره‌کننده قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پژو مدل ۲۰۶ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۹ میلیون تومان در اول هفته امروز به ۳۰۲ میلیون تومان رسیده است و ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و ۳۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.
پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۶ میلیون تومان گران شده است و ۴۰۶ میلیون تومان قیمت خورده است.
خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۰۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است.
خودروهای دنا نیز از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۸۷ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۶۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۴۶۵ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت خودرو

خودروهای ساینا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۰۱ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۱۸۹ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۹۳ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای کوییک نیز در یک هفته‌ای که گذشت گران شدند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۹۹ میلیون تومان رسیده‌است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: