پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای استقلال بدهی وجود دارد اما خیلی مهم نیست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده در مورد بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال اظهار داشت: چه فردی این بدهی‌ها را اعلام کرده است. 
وی در مورد اینکه از صبح امروز صحبت زیادی در خصوص بدهی‌های استقلال مثل طلب استراماچونی، رضایت‌نامه محمد محبی، مهدی قائدی و ... شده است، توضیح داد: ما شفاف هستیم. بدهی‌ها وجود دارد اما به نظر من چیز خیلی مهمی نیست. ما به عنوان مدیر آمده‌ایم، مدیرعامل قبلی نیز زحمت کشیده و می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم. ان‌شاءالله حل هم خواهیم کرد. این مسائل را مشکل نمی‌بینم. اما به بچه‌های تیم پیغام فرستادم و در یک تا دو روز آینده با آنها در این مورد صحبت خواهیم کرد.

* وضعیت استقلال برای کسب مجوز حرفه ای بد نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای گفت: روز گذشته همراه با تاج، قنبرزاده، پولادگر و درویش مدیرعامل محترم پرسپولیس با وزیر جلسه داشتیم و در محضر او بودیم. این جلسه برای کسب مجوز حرفه‌ای بود. مصطفی زارعی خیلی زحمت کشیده و بسیاری از مشکلات را رفع کرده است. خود تاج نیز به AFC رفته و صحبت کرده است خیلی وضعیت ما بد نیست. برخی پیازداغ را زیاد کرده و نمی‌گذارند کار کنیم. بخشی از موضوع را فدراسیون حل کرده و بخشی را نیز برعهده ما گذاشته است.

* در ماه های آینده خبرهای خوبی از همکاری مشترک استقلال، پرسپولیس و فدراسیون می شنوید

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: AFC دو بخش اساسی و مهم مثل وضعیت استادیوم آزادی داشت که وزیر ورزش به شخصه تقبل کرد خودش مشکل را حل کرد، از همان جلسه نیز زنگ زده و گفت کدام شرکت کار را پیگیری کند. کار خوب پیش می‌رود اما خطر ما را تهدید می‌کند. البته اکنون مدیران حرفه‌ای حضور دارند و می‌دانند باید با خطرات چگونه رفتار کنند. اطمینان دارم در یک تا دو ماه آینده خبرهای خیلی خوبی را از همکاری مشترک استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال می‌شنوید. 

*سخت ترین پرونده های استقلال 2 مورد است

وی در مورد اینکه مهم‌ترین پرونده باشگاه استقلال طلب آندره استراماچونی است و چه راهکاری برای حل آن در نظر گرفته است، عنوان کرد:‌ سخت‌ترین پرونده‌ها دو مورد است که پنج روز بیشتر برای آنها وقت ندارم. از جمله در مورد محمد محبی است و ان‌شاءالله این مشکل را حل خواهیم کرد. اجازه بدهید اسم این دو فرد طلبکار را نگویم البته ترسی از موضوع ندارم اما اگر بگویم شاید مشکل ایجاد شود. از نظر من مشکلی نیست و با یاری خدا آنها را حل خواهیم کرد.

*وقت پرونده استراماچونی گذشته و در حال ضرردادن هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اکنون وقت پرونده استراماچونی گذشته و در حال ضرر دادن هستیم. رقم این بدهی‌ها بالا است. مثلاً 51 میلیارد تومان فقط باید به خود استراماچونی پرداخت شود من برای جمع و جور کردن پرونده‌ها 10-15 روز زمان می‌خواهم اما هواداران نگران نباشند.

* تلاش می کنم تا هوادارانمان لبخند بزنند

فتح‌الله زاده در خصوص درخواست باشگاه الاهلی امارات برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مهدی قائدی عنوان کرد:‌ این پرونده هم هست. صحبت کرده‌ایم تا این موضوع هم حل شود البته باید بدانیم تمام این پرونده‌ها مربوط به دوره آجرلو نیست بلکه از قدیم هم مانده است. خود آجورلو چند بدهی را برطرف کرد هر مدیری که می‌آید باید کمک کند. من از آن مدیران نیستم که بهانه بیاورم بلکه تلاش می‌کنم هوادارمان لبخند بزند. 

*به احتمال 90 درصد قسط دوم مبلغ محبی را پرداخت می کنیم

وی در مورد مشکل باشگاه استقلال برای پرداخت قسط دوم رضایت‌نامه محمد محبی گفت:‌ روز گذشته صحبت کردیم به اجلال نصیری مدیر اجرایی استقلال هم گفتم او هم با تمام شجاعتش کار و یک نفر را پیدا کرد. من هم تعهد کردم پول را می‌دهیم و به او نامه دادیم. نصیری نیز یک دوستش را پیدا کرد به احتمال 90 درصد این مبلغ را پرداخت خواهیم کرد. 

*از ساپینتو رضایت دارم،  او خوب کار می کند

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این تیم پس از کسب تساوی مقابل آلومینیوم اظهار داشت: قرار نیست استقلال همه را ببرد از ساپینتو رضایت دارم و خوب کار می‌کند. مربی با دانش و زحمتکشی است ما هم او را حمایت می‌کنیم و خیلی دوستش داریم.

*به ساپینتو گفتم مرا درگیر بازگشت یا بیرون کردن بازیکن نکند

فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات استقلال گفت: آن روز به ساپینتو گفتم خواهش می‌کنم من را درگیر بازگشت یا بیرون کردن بازیکن نکن اینها در حیطه کاری سرمربی و سرپرست تیم است و آنجا باید موضوع را حل کنید. هر کسی شما تشخیص دهید می‌آید و تشخیص ندهید نمی‌آید.

*تیمی که می خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد کجا بازی کند

وی در مورد میزبان دیدار سوپرجام توضیح داد: ما با حدادیان (مالک باشگاه نساجی) رفاقت چندین ساله داریم. به او گفتیم بیاید جای خوبی را برای بازی کردن پیدا کنیم. برای ما فرقی ندارد تیمی که می‌خواهد قهرمان شود هرجا بازی را بگذارد باید پیروز و قهرمان شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: